Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 3.6.
Tamara
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Umřu. A má duše se mnou z kolekce Vyvracení obvyklých bludů
Autor: humbucker (Občasný) - publikováno 11.1.2002 (12:35:48)
další>


 j'en ai marre (Občasný) - 13.1.2002 > centaur> OK. S tím rozshem máš pravdu, ale já v tom vidím i plus. Člověk se naučí psát stručně, ale nejít do zjednodušování. Jak jsem už mnohokrát napsal - je dobré, když text vzbudí ve čtenáři zájem o problém, ideální pak je, když mu poskytne i dost odkazů, aby věděl "kudy dovnitř".
Je pravda, že člověk se ve srozumitelnosti musí hlídat sám, protože mu chybí "tvář druhého", která mu řekne, když nerozumí. Ale máme tu možnost diskuse pod příspěvkem, což je ve filosofii hodně dobrý pomocník. Umožňuje to hlubší pohled (jak jsem se o něj pokusil pod čmelákovo "Sračkama"ú.
Internet má v tomto, dle mého, velký potenciál. No, zase jsem skončil u V.B.: je-li třeba budovat negociační kapitál, který by umožnil hlubší diskuse o systémových otázkách, pak I-net možná sehraje důležitou roli. Jako platforma, na které se učí člověk komunikovat je výborný. Je však nesmysl "cpát ho všude" - některé věcu nikdy nenahradí - tvář druhého. (malinké rýpnutí do ambiciózních projektů "škola po i-netu" atd.)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j'en ai marre
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter