Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
For all the boys
Autor: schizandra* (Občasný) - publikováno 3.11.2006 (11:13:14)


schizandra* (Občasný) - 5.11.2006 > Quotidianě > docela s tebou souhlasím, vždyť z celého „tónu“ povídky je patrno, že je psána s určitým stupněm nadsázky...asi jsem to měla v anonci zmínit, no, už se stalo...obsah ale vychází z reálné situace, navíc mnohokrát se opakující, tak proto to „nadlehčení“.

Teď pár slov k tomu, co jsi nazvala „klišé“... kde jinde by ten úsměv mohl být, když ne na rtech? Představ si tu situaci (protože jsi žena, nebude to tak těžké)...stojíš za těmi dveřmi, znáš velmi dobře účinek svých ženských „zbraní“ – budeš mít na rtech snad ironický škleb, když do té třídy nejdeš s cílem ty kluky pokořit, ale získat je pro svůj předmět, který se jim zajídá, protože „...nač mně bude čeština, když budu strojař, číšník, automechanik...“ dosaď si jakékoliv chlapské povolání a jejich věk –nácti! a bude ti jasné taky to, že řev, který vyluzují, aby ze sebe dostali přetlak energie, rozhodně nemůžeš označit jako tlumený, když ti to ječení rve uši...hrobové ticho je trochu přehnané, uznávám, protože nějaké to nervózní přešlapování a strkání židličky je vždycky slyšet, ale dala jsem je tam jako kontrast k tomu řevu...blankytné oči...modrá barva má mnoho odstínů, ale blankyt je modř jarní oblohy a jen takové mají „sílu laseru“, aniž by jejich pohled zabolel...“zlaté vlasy“ – barva zlata je příjemná, není to vyšisovaná chemická napodobenina; jak bys tu barvu popsala ty, když slovní spojení „blond vlasy“ ten zvláštní odstín rozhodně nevystihuje?...oblá ramena – to přece nemůže být pokládáno za klišé, ta „úča“ rozhodně nebyla na všechny strany hranatá anorektička, tak se není co divit, že měla ramena patřičně svůdně oblá...a opojná vůně parfému? Jo, jsou i „parfémy“, které se opojnou vůní nevyznačují, a když se vejde z poměrně čistého vzduchu školní chodby do malého prostoru třídy napěchované zapocenými těly mladíků, tak tento odér je nutno poněkud zlidštit tou opojnou vůní parfému, aby sebou holka nepraštila ještě dřív, než dojde k té katedře...
Je dobře, že znáš kluky ve věku –nácti let...takže už taky nejspíš dobře víš, že když se s tím zjevem spojí laskavé a spravedlivé zacházení a kamarádské pochopení pro jejich smysl pro legraci, tak jsou skutečně ochotni se učit, aby si před účou netrhli šráky a aby je neměla za blbečky...a pochopitelně, že o přestávce pak probírají...“ jaký má jejich nová učitelka prsa, jestli nosí tanga a podvazky, jestli je to pravá blondýna a jaký by to bylo, kdyby s ní...“

Takže ti děkuji za konkrétní kritická slova a jen mně vrtá hlavou, proč jsi mi dala ten jeden bod, když se ti to nelíbilo?

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli schizandra*
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter