Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 19.6.
Leoš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Arytmie
Autor: G_B_Show (Občasný) - publikováno 3.11.2006 (15:37:08)


ztratila (Občasný) - 8.11.2006 >

Povídka v místním kontextu rozhodně nadprůměrná, zajímavě vystavěná, ale je třeba čistit, stylisticky hodně neohrabaná – spousta šroubovaných vět, přitom totéž by šlo vyjádřit jednodušeji, srozumitelněji, efektněji i efektivněji (Terezino obočí se svraštělo, ubíhající město za oknem ji ponořilo do tranzu), občas autor vysloveně ujede (nemyslím si, že by byl zadek předzvěstí zabarvení hlavu). Navíc na začátku si to užívá a je šelma pomalá, ale časem, jak se blíží ke konci, zrychluje a přibývá i chyb (vedle hrubek a překlepů i chybný tvar přechodníku Paul snažíc). Mírnou nelogičnost spatřuju v použití přímé řeči, nad kterou autor nemá kontrolu, tudíž tytéž postavy hovoří místy téměř totožně s vypravěčem, místy jsou najednou překvapivě uvolněné, bůhví proč. A nelogické mi přijde i vysvětlení vztahu mezi Ráchel Terezou: jedna druhé údajně ze soucitu poskytuje drobné náhledy do svého života, nic podstatného – a po tomto vysvětlení jí prozradí největší tajemství svýho intimního života.


Body: 3
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ztratila
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter