|
|
|
|
|
|
|
|
utilita (Občasný) - 18.11.2006 > SIPO je jediná entita na Totemu, ana si béře do úst vybrané, geniálně blbé texty, aby je rozpáralo a jinak sešilo. Ne vždycky je z toho nadčasová kreace, ale ten způsob uchopení, to jak třímá příbor a jak páře nebohou na talířku - je pro mě hodně inspirativní. - Remix jsem tu jinak - možná jen z vlastní omezenosti - objevila jen u dvou lidí. U sebe, která si prostě vyberu nějaké nebožátko, které může být úplně blbé stejně jako naprosto geniální - a potom u lyryka, jemuž jsi za to dala 5D. A nic proti lyrykovi, ale myslím, že sipo je jinej level v těchto věcech. Nebo jakou cestu podle tebe sipo prošlapává po někom?!
| | | <reagovat |
|
|
|
|
utilita (Občasný) - 18.11.2006 > MiKa: viď?:)
Barča: je to svým způsobem hodnotnější a kreativnější než významná část pokusů o skutečné umění. i cesta může být cíl. někdy dokonce musí:)
SIPO: si spíš BE-SIP.
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| opožděné zrcadlo (Občasný) - 22.11.2006 > miroslawek> Dobře, myslelo jsem, jestli v tom není nějaké topoi, které jsem během života a třeba četby a vzdělávacích procesů řízených i neřízených nezachytilo. Víš, něco takového, jako když někomu vysvětluju, co to znamená, že se třebas motiv táhne příběhem jako červená nit.
Jestli je to "jenom" metafora, pak to beru, jsem intelektuálně nedostatečné. Nebo si nedám práci produmat se tomu na kloub. Co se týče poučení, klidně ho, byť se skřípěním, přijmu i od nepřítele.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
| MiKa (Občasný) - 21.11.2006 > Ondrej Kern> najeď si myší na první verš - je to odkaz na jiný příspěvek - nebo taky můžeš kliknout tady: nalevo na obrazovce máš v Rubrice -- klikni na Předchozí :)
básně od amorfního hovada se vyplatí projíždět kurzorem :) naskakujou ti tam jeho inspirace :))
| | | <reagovat |
|
|
|