Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Houba mžourá
Autor: Magnetoza (Občasný) - publikováno 17.11.2006 (02:23:34)

undefined

Pachatel se snažil býti nenápadný, proto šel postranními ulicemi směrem ke hlavní třídě, předběhl na druhou stranu na nábřeží, svlékl se do naha a skočil do Vltavy. Pod nářkem jeho ztrouchnivělých plic byly nalezeny praménky studené krve, jejíž červenalosti se skoro nic nevyrovná. Strašidelné soukolí mlelo i nadále v pravidelném rytmu pohřebních slz, dokonce ani vrásčití dědkové nevypadli z kola ven. Eventuélní vibrace gradovaly atmosférický průvan zla, energie pramenící z lidských ostatků šelestila jako koráb na řece svatých a patos okamžiku znevažoval památky přežitých jen jak to bylo možné. Hustota stylových mžiků zpracovávala zbabělé duše brouzdající se po kraji nesmyslu, když však po dlouhé době zaparkoval na očních šťopkách záhadný duch nejvyššího ukájení- vztyk sed vztyk sed... A masová kultura dostala na frak. Když však empatie začala dozrávat, sešly se milióny banánových trolníčků na Václavské náměstí, a to z důvodu, že rýma vrchního nosu byla tou dobou vážně k nevydržení. Pod rouškou tajemství potvrdili svou moc a nabídli svá těla k dispozici úřadům. To aby se jen tak netento. Mráz přilákal před radnici sovy. Jeleni vyčarovali květovaný vzduch. Svým sametovým hlasovým fondem zabaleným do magnetizující zástěry se jistě přidaly i věžní hodiny ve formě obličeje nemohoucného outsidera z předměstí.Tam nekonzistentní vaz, tam zase široká propast. A zřetel byl brán i na neokafemlejnkovost. Strach se vzbouzel a mizel utrápený svým bohatstvím. Kam lodivod vede plavbu, kterým proudem budeme téct? Prsty nahmataly kořen. Škoda, že té listopadové malty bylo tak málo! Je stále nutné vzpomínat. A zapomínat. A mít všechny gumové knoflíky u košile zapnuté.

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Theressa (Občasný) - 17.11.2006 > Vypadá jak mladej Vetchy.. :-o)
Co se tyce textu, teda - jeleni vyčarovali květovaný vduch? Je to hrůza, omlouvam se za uprimnost.Je videt, ze je v tom snaha, ale je to vyumelkovany, nic nerikajici, krkolomny nic.
Lo siento.
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 21.11.2006 >

tohle se za střízliva a bez požití čehokoli nelegálního snad nedá ani číst natož pochopit (osobní názor... nechápu, nerozumím, svítivě zelená me pali do oci...)

viz theressa

 


<reagovat 
Magnetoza (Občasný) - 22.11.2006 > Nemusíme všemu rozumět.
<reagovat 
R t y O r t e l (Občasný) - 13.12.2006 > Ale já rozumím a myslím, že autor potřebuje trochu lásky a široké boty na velkostepní chůzi do prdelek vrzajících mocenskými pernostradiváriáma. Autor si trochu jedu do žil píchá, aby vymlel brouka na lopatkách. Já tě jenom hledal a ty nikde...kde se nachází tvé sako s pobrindanou kapsou?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter