|
|
|
|
|
|
| Oviovi (Občasný) - 27.11.2006 > PKweb.wz.cz> Jo po flašce rumu,to bych ti další přidal.Ono totiž malovat takový motiv,kde vlastně“ nic“ není a to „nic“ tam dostat,to je kumšt,Pokusím se to přiblížit trochu oklikou.
Víno se dělí na červené a bílé.Červené bývá většinou méně cukernaté a proto je lepší ho pěstovat více na jihu,kde lépe dozrává a má větší cukernatost a tím následně i větší obsah alkoholu a dalších ,převážně aromatických látek,na kterých závisí jeho chuť……..při požití určitého množství alkoholu v závislosti na celkovém stavu organismu ,psychickém rozpoložení a mnoha dalších faktorech se člověk může dostat do stavu tak zvané euforie,která může byt částečně inspirativní,při požití nepřiměřeného množství se tato může změnit v nepříjemný stav…..atd…bla,bla,bla…Sice jsem něco popsal,ale vlastně nic moc neřekl…
A nebo……
VÍNO JE VŽDYCKY HLUBŠÍ NEŽ POHÁR…
:-) :-) :-) :-) :-) :-) ........... :-)
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Oviovi (Občasný) - 28.11.2006 > agovirin> Dítě takto staré by nezvládlo formát 80 na 40 cm a ani promalovat plochy olejem tak,aby zůstaly čisté barvy . O barevné“rafinovanosti“ani nemluvě.
Ale hlavně! Je to v obsahu, ne ve formě.Dospělý ví,co chce a jeho chtění je podpořeno určitou zkušeností,kterou má a která se v tvorbě promítne.Ví co chce udělat,ví zhruba jak to udělat a výsledek ,i když to dopadne vždy trochu jinak než chce se představě tu více,tu méně blíží.Ale blíží.A také svůj výkon dokáže zopakovat.Pětileté dítě by dokázalo rozpatlat barvy,náhodně by mohlo vzniknout něco hodně vzdáleně podobného,Lumigu sorry:-),dospělák by díky své zkušenosti v tom krajinu asi viděl,dítě ne.A navíc dítě by samo od sebe nic takového nevytvořilo,jeho malba by skončila u zvířátek,aut,princezen...prostě toho,co ho zajímá:-)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|