Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...kým nemieri na spánky
Autor: scairp (Občasný) - publikováno 26.12.2006 (13:34:12)

kríže na kopci

obtiahnuté grafitovým šálom

opona klesá - šrafy rozfúkanej sadze

vytieňované zapadliská tích

 

do stratena  

 

                                       má čierne oči

                                       a rebrá gotických chrámov

                                       piliere z podzemia

                                       kontúry triád a ľalií /vo výške vtačích krídel/

 

 

 

rozliaty tuš

a v papilárach tlčú zvony

 

je čas

na všetko



Poznámky k tomuto příspěvku
Jemine (Občasný) - 26.12.2006 > zapadliská tích... hmmm, hmmmmm.... výborné...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
a-ha (Občasný) - 27.12.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
damika (Občasný) - 27.12.2006 >

Obraz.


Doporučil 
<reagovat 
touha (Občasný) - 27.12.2006 > ano báseň...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
holger (Občasný) - 27.12.2006 > Je krásná. Po dlouhé době  báseň, ve které nejsou,  dle mého, slabší místa. Smekám.
Doporučil 
<reagovat 
 scairp (Občasný) - 28.12.2006 > holger> vďaka :)
<reagovat 
jaši (Občasný) - 28.12.2006 > jo to je hej. povedat vela a taky nic.
sorry ale ja radsej komunikujem.
Body: 3
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 29.12.2006 > početla jsem si :o)
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 29.12.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 2.1.2007 > !
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 scairp (Občasný) - 3.1.2007 > Lyryk> vdaka
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 3.1.2007 >  
Doporučil 
<reagovat 
damika (Občasný) - 3.1.2007 >
<reagovat 
utilita (Občasný) - 8.1.2007 >

tohle je nejkompaktnější a nejlepší věc, co jsem od tebe četla. do třetice všeho dobrého - najdu toho pravého ;) - nicméně mi to přijde takový nepůvodní, neoriginální.


Body: 4
<reagovat 
 scairp (Občasný) - 8.1.2007 > utilita> nojo, puvod je buhvi kde :))) najedu toho praveho??
a dik
<reagovat 
utilita (Občasný) - 8.1.2007 > To je zvláštní, ty používáš klišé i v hláškách ;) - i když ne vždy a  když ne, je to lepší. třeba ta řeznická otázka. najedu je moje chyba, jsem roztěkaná a slepá bába, čili chyby se trousí...
<reagovat 
scairp (Občasný) - 8.1.2007 > klise je fajn, kdyz voni peprem :))))....spis sem nepochopila poznamku o tom hledani, kdo koho hleda?
<reagovat 
utilita (Občasný) - 8.1.2007 >

Klišé je dobrý přítel, ale špatný pán.

 

Tu poznámku asi těžko pochopit, protože je hyperkontextová: tohle je třetí text, který od tebe čtu a líbí se mi nejvíc. Říká se "do třetice všeho dobrého". V knize Grandhotel je přetištěn jeden inzerát, v němž vilná dívka hledá známost a píše: "Do pětice všeho dobrého - najdu toho pravého" - Je to jako "Potkal jsi Ježíše? - On se ztratil?" - nebo jakákoli jiná libovolná umělecká hláška.  


<reagovat 
 scairp (Občasný) - 8.1.2007 > utilita> klise neni muj pritel,jen ho zneuzivam :)... jinak dobra kniha
<reagovat 
utilita (Občasný) - 8.1.2007 > já bych si ráda přečetla něco od tebe, kde nebude. zatím jsem našla jeden text z asi pěti, což není vůbec hrozný - ale mohlo by to bejt aj lepší ;)
<reagovat 
scairp (Občasný) - 8.1.2007 > citim v kostech ze se meni pocasi, opet bude prset....kdyz dorastu a narodi se mi talent na vybrouseny jazyk, klise tady stejne zustane ...
<reagovat 
utilita (Občasný) - 8.1.2007 > nějak ti nerozumim:)
<reagovat 
 scairp (Občasný) - 8.1.2007 > utilita> a o tom je to klise :)))
<reagovat 
utilita (Občasný) - 8.1.2007 > To mi řekni, o čem je klišé. klišé je příběh? dá se vyprávět? nechceš mi rovnou říct, jak to dopadne, to klišé, abychom se nezdržovali/y nějakým krkolomým dějem? ;)))
<reagovat 
scairp (Občasný) - 8.1.2007 > zacnu od konce...neumre... :))
<reagovat 
utilita (Občasný) - 8.1.2007 >

otomování je fuj ;)


<reagovat 
scairp (Občasný) - 8.1.2007 > nojo, ale nevyhubis to :)
<reagovat 
utilita (Občasný) - 8.1.2007 >

ne, ale něco to říká o tom, kdo to říká, já si jen něco pomyslim ;)


<reagovat 
utilita (Občasný) - 8.1.2007 > To je mimochodem docela zvláštní, mě původně přišla na týhle floskuli právě příběhovost roztomilá a zábavná. Ale je to mor. A lenost.
<reagovat 
 scairp (Občasný) - 8.1.2007 > utilita> jen nekolik malo lidi rika co si mysli,a kdyz tvrdi ze si to mysli, lzou ;)

lenost! spusobena unavou, co je nedostatkem magnezia
<reagovat 
utilita (Občasný) - 8.1.2007 > tak doplnit, šup šup šup! ;))
<reagovat 
a-ha (Občasný) - 12.9.2007 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter