Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Aplikace M
Autor: Magnetoza (Občasný) - publikováno 29.12.2006 (21:19:14)

Mámo, táto, připravte se na nejhorší, v komoře je myš a ucho postmoderního filosofa. Pošleme tam couru, ta se tam vykaká a bude vše v nejlepším pořádku. Musíme polykat doušky současného antiduchovního teroru plnými doušky, ať to má či nemá žádný smysl. Jakékoli úvahy o současném individualismu jsou teď bezpředmětné a nepřínosné, což ale neznamená, že by mé Ego nepotřebovalo nějakou tu dávku erotického šoku. Ten by mi totiž rozpulil vnitřní zlo na půlku kariéristy a půlku zazobance. Přidal bych slovo- nemohu nalézti- přidal bych kapitál- nemohu nalézti sebe. Je snad veškeré počínání pouhou klimakterickou hrůzou? Tísním se ve sklenici lihu. Ach jo, už je zase úterý a já musím jít na záchod. Udělám ze sebe siláka- prddd. Umím se ovládat, umím ovládat své blízké, umím prostě to i to, i když se vždy tvářím jakoby nepřítomně. Mimochodem, už jste tu myšku vyšťourali? A co ten filosof? Hele chlapi, toho falešného dobráctví bylo snad už dost, musíme si předně uvědomit, že býti zglajšaltováni módou není zločin, nýbrž naše soukromé prďáctví. Prdddd, doplnil bych. Co chci, co žádám, co myslím, či spíše na co myslím a jak, kdekoliv, kdykoliv, jakkoliv, proč, nač, zač, ať, kéž, nechť, och, ách, z toho by se jeden deformovaný činitel posral. Sral lásku jako Jakeš, hehe, jsem to ale puberťák, jsem to ale personifikované vejce rozpláclé na skle, jsem polobůh, jsem kámoš. Šokuji vás snad svým sraním? Jsem primitiv, dobrá, jsem Mrazík, dobrá, jsem kandidát na prezidenta, dobrá, jsem milenec, dobrá, jsem kádrovák, dobrá, jsem neumětel, dobrá, jsem kecálek, dobrá, jsem moudrý člověk, dobrá, jsem hedvábný, dobrá, jsem takový jaký jsem a nikdy jiný, dobrá, ale zajímá to snad někoho? S tváří proroka přeji všem do nového roku hodně zdraví, štěstí, spokojenosti, moudrosti, ducha, peněz, silvestrovských bowlí, koulí, frází, vědomostí, morálky, lásky, válek, utrpení, a hlavně- APLIKACI  M!
APLIKACE M JE ŠPATNÁ 
APLIKACE M JE ŠÁLIVÁ
APLIKACE M JE ŠOUSTÁNÍ

APLIKACE M JE ŠAJZE

APLIKACE M JE ŠOK

APLIKACE M JE ŠEREDNOST

APLIKACE M JE ŠOVINISMUS

APLIKACE M JE ŠVEJKOVŠTINA

APLIKACE M JE ŠIT

APLIKACE M JE ŠÍLENSTVÍ

APLIKACE M JE ŠANCE
písmenem Š vykreslit kosmickou prázdnotu

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 30.12.2006 > hele, není to Felipe?
<reagovat 
 Brain (Občasný) - 30.12.2006 > stanislav> ano, je to moje fotografie utopená v nějaké tlachanici, kterou by dobrý jáson nazval "litr čůča, čtyři aspiríny". :)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 30.12.2006 > Felipe.> a ta muzika je taky docela brutal. podivná směsice. jsem se fakt lekl, co tady tvuj ctěnej obličej tropí.
<reagovat 
 Brain (Občasný) - 30.12.2006 > stanislav> muziku neslyším, naštěstí... :-) Magnetóza se halt chtěl dotknout hvězd, páč tu fotku, kterou ukrad, taky nedělalo žádný béčko... http://agencja.gazeta.pl/agencjagw/0,76190.html
<reagovat 
 Magnetoza (Občasný) - 30.12.2006 > Felipe.> Ale to není žádná krádež, to je použití tvé fotografie (našel jsem jí na tvých stránkách), aby mi hezky doplnila můj příspěvek!
<reagovat 
 Brain (Občasný) - 30.12.2006 > Magnetoza> ale ovšem: používáš-li cizí věc bez jeho souhlasu, je to krádež. jako v tomto případě bezvýznamná, ale to na povaze věci nic nemění. při chvilce zakážu pravé tlačítko. samozřejmě to nic neřeší, ale má to jistý psychologický efekt, když skočí okénko naznačující, pozor, zmrdíku, nekraď, co není tvoje.
<reagovat 
 Magnetoza (Občasný) - 31.12.2006 > Felipe.> Ale no tak, nepleť sem tento kriminalistický slovník a laskavě si vyprošuji, abys mě nazýval zmrdíkem ty vlezdokrejčíři! Internet je svobodné médium (samozřejmě, do jisté míry) a ty se vztekáš, když si někdo dovolí vypůjčit tvé foto z tvých webových stránek a použije ho v uměleckém díle. Vždyť já ti dělám reklamu, ty vole!
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 2.1.2007 >

já se teda felipemu nedivím...

- a reklamu mu rozhodně neděláš, neb nikde jsem nenašla odkaz "foto je ze stránky felipeho"...

 

... text považuju za blábol a používání cizích fotek za drzost... 

KOŠ


<reagovat 
 Magnetoza (Občasný) - 2.1.2007 > Quotidiana> Sama jste lidským blábolem, madam. A drzý budu ještě více, jen počkej.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter