Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 27.11.
Xenie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Suvenýr
Autor: cit-i-zen (Stálý) - vloženo 12.1.2007


 Šílená svině (Občasný) - 10.9.2007 > g morr> čoveče géčko, tys vážně fanfarón! Já pokračuji v diskuzi, kterou jsme začali u příspěvku mary s anae. Tahle báseň je stará třičtvrtě roku... Ano, napsal jsem citizenovi, že v některých jeho metaforách cítím zřejmý vliv egila. to je pravda, také jsem uvedl konkrétní příklad. Ale ve skutečnosti opravdu nevím, jestli je to vliv egila nebo ne,jen se tak zcela pochopitelně, na základě výrazných podobností a jiných faktorů domnívám. A zdá se, že nejsem jediný. Ale to je jedno. Předmětem naší diskuze byla podobnost básnických stylů zde na totemu. Já jasně razím názor,který dozblbnutí opakuji, a jsem přesvědčen, že má své opodstatnění. Ty, géčko, v celé naší diskuzi, která se přehoupla od příspěvku mary sem, předvádíš jakési eldorádo od zdi ke zdi, nějak se dostat z toho mého poměrně věcného názoru a najít v něm chyby. Možná,že tam nějaké jsou, ale nejdříve bychom se museli dostat k bodu, cože vlastně řešíme, položit si základní otázku: Je tvorba egila,jonáše a citizena v něčem podobná a to dokonce do té míry, že lze mluvit o nějaké stylové podobnosti, kterou by bylo možno označit řekněme za příbuznou? Já se domnívám, že ano. Skutečně si myslím, že tato skupina má na sebe velký vliv (je mezi sebou ovlivněna - proboha, aby ne!!!), ale předmětem mé diskuze s tebou bylopředevším zodpovězení otázky, zda mají podobné rysy ve své tvorbě. To je důležité, protože jejím zodpovězením, se můžeme dostat k řešení další otázky...a nalézt to, v čem spolu souhlasíme a v čem nikoliv. Ale tou tvou "partyzánskou" diskuzí, hledat, jak mě prostřelit, se nikam nedostaneme. Ano, hloupě slovíčkaříš,ale unikají ti podstatné věci. Tedy to, že pokud přistoupíme na skutečnost, že jsou si zmínění autoři podobní, je celkem logické (zvláště když svoji tvorbu znají i sebe navzájem - jak je jistě doložitelné), že se ovlivňují.
Já pořád nechápu, proč se tak strašně bráníš názoru A)že mají něco společného B)že se vzájemně ovlivňují. Ptám se, co je na tom tak špatného? Tím přece neříkám, že jsou zločinci, naopak, je to zcela běžné a zcela pochopitelné. Proč ti to tak teda vadí? A mám pocit, že v tom bude pravděpodobně něco jiného, než obyčejný racionální úsudek. A popravdě řečeno, ty mě v tom stále ujišťuješ. Rozumíme si? Mně to připadá jako pozoruhodný jev, to tvé opoziční hledání chybiček, abys nějak zakryl nebo přesvědčil sebe či jiné, že to tak není...
P.S. totální podpásovka: když jsem si přečetl tvé příspěvky donaší diskuze...nemáš něco společného s Leiem? Váš styl diskuze je velmi podobný - dokonce mám pocit,jestli nejstejeden druhým trochu ovlivněni...:)
Vážně: O nic v podstatě nejde. Já mám trochu na egila pifku, ale myslím si, že je talentovaný básník, ale někdy (možná častěji), by méně u něj bylo více. Ale to je subj. názor - ostatně jako všechny mé. A ani citizen si myslím,není špatný...takže jestli chceš brátnit tuto skupinu před nějakým nactiutrháním způsobené tím, že tvoří ve stejném stylu, tak to děláš zbytečně. Já jim ubližovat nechci. Co se týče "natvrdlosti" - ta je normální u každého a já s tím mám u sebe velké zkušenosti. Ale to tvoje afektivní jednání mi opravdu připadá divné...detekuji něco velmi podezřelého,co bude mít jistě své vysvětlení. Měj se.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Šílená svině
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter