Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Výstava děl autorů z Totemu v Bílině
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 8.2.2002 (00:32:32), v časopise 11.2.2002
Výstava děl autorů z Totemu v Bílině

Od soboty 2.2. do konce února probíhá v Bílině v galerii Pod věží výstava asi šedesáti děl autorů Totemu. Svá díla představují fotografové, kreslíři, malíři, básníci a povídkáři. Město Bílina se nachází nedaleko Teplic, cesta vlakem z Prahy trvá zhruba dvě a půl hodiny.

Vernisáž výstavy, instalace děl
V sobotu 2.2.2002 jsem se vypravil spolu s Lucií a jejím přítelem Petrem vlakem do Bíliny. Byl krásný slunečný den, cesta přímým spojem až na místo byla velice příjemná. Sotva jsme v Bílině vystoupili z vlaku, zarazili jsme se. V nádražní hale před námi stál asi 1,5m x 1m veliký billboard s pozvánkou na vernisáž naší výstavy pod názvem "Totemáci". Velmi milé překvapení. Vydali jsme se intuitivně směrem k radnici a náměstí, kam jsme během chvíle bez problémů došli. Před vchodem galerie, která je součástí radnice, na nás už čekala sl.Martina Tuháčková, kurátorka výstavy. Nejdříve nám ukázala vytisklé letáky ohlašující naši výstavu, které byly vylepené po městě, dále místní zpravodaj s pozvánkou na vernisáž. Poté jsme se pustili do instalace výstavy. Galerii Pod věží tvoří dvě poměrně veliké místnosti, které bylo třeba během asi čtyř hodin zaplnit díly, neb na pátou hodinu byla ohlášena vernisáž. Při instalaci děl jsme měli zapnuté rádio a nemohli jsme přeslechnout asi minutovou znělku s pozvánkou na naši výstavu. Zeptali jsme se tedy Martiny, ve kterých rádiích tyto upoutávky vysílají. Prý na Českém rozhlase, Frekvenci 1 a na zdejším regionálním rádiu.
Vernisáž výstavy, na kterou přišlo asi 20 lidí, proběhla poměrně krátce v klidném duchu, byli představeni někteří vystavující autoři a zazněly i jejich krátké básně.
Na závěr bychom chtěli poděkovat Martině Tuháčkové, která organizovala všechny reklamní akce na výstavu v rámci města a která nám zároveň po celý den pomáhala díla instalovat. Děkujeme i za tak ohromnou snahu a podporu kulturních projektů, ještě nikdy jsme snad nic takového nezažili. Také tímto děkujeme Iloně Svobodové (Ilona), která nám všechny náležitosti s galerií vyjednala, abychom zde mohli vystavovat.
Za redakci
              Lucie a Martin

Odkaz na stránky galerie Pod věží


Poznámky k tomuto příspěvku
stín (Občasný) - 12.2.2002 > Díky za zprávu, Martine:) Byli jsme se v Bílině v neděli podívat - myslím, že jsme byli nejen v galerii, ale i v celé Bílině jediní (jediní lidi), což nebyl nepříjemný pocit:)
Moje pocity z výstavy: myslím, že by si v těchhle prostorách zasloužily fotky větší formáty - jako třeba byly Lucčiny fotky (skvělý experiment na téma lidského těla)- tak velké mohly být podle mého názoru i fotky ostatní, aby náležitě vynikly. Moc ráda jsem viděla originál "Duše" od Anděla:) Jinak mé pocity dokonale vystihla "hora" Bořeň, na kterou jsme navečer vylezli - zdálky jednolitý skalnatý útvar, zblízka tříštící se v jednotlivé kamenné komíny. Napadlo mě v té souvislosti, že by možná bývalo dobré texty básní nějak sjednotit - stejným podkladem, možná, bez dalších těch "okrasných" tisků kolem textu. Je to ale jen můj pocit. Výstava se mi nesmírně líbila. Děkuju všem, kdo ji připravili. (Jó a našla jsem v Bílině na ulici dětský korálkový prstýnek - to bylo určitě znamení:))))

Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 4.3.2002 > Koukám nadšené reakce. Když jsem volal do Bíliny vzala mi telefén jakási paní a nepříjemným tonem mi řekla, že nic nevím ať se kouknu na plakáty po městě. Moudrá rada.

Na výstavu jsme se mrkli někdy kolem 20. 02. ... část exponátů byla odpadlá, většinou naštěstí jen částečně, takže třeba vysely aspoň za jeden bod ...


Jo ještě maličkost, všiml jsem si, že mezi básníkáři tam byl vystaven i Emil Bok. Vzhledem k tomu, že ho dobře znám a je rodinným přítelem, mě zaujala jeho účast na totemácké akci .. teda pokud je to ten samý:-)))
Jinak dobrý:-))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter