|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| MontyJJ (Občasný) - 20.1.2007 > caesarborgia> caesarborgia> je tak donebevolající, že máš naprostou pravdu ve většině toho, co říkáš.. jenže i tobě musí bejt jasný, že lidi, co navštěvují tohle forum, jsou intelektuálové a vulgarismy jeneoslníš. takže buďto jsi mnohem hloupější, než bych řekl, nebo ses prostě rozhodl dělat křena a o žádných potenciálech tohohle díla referovat nechceš. jasněže ano, je to nudný, je to nastavovaný (jak to myslím jsem přímo vysvětlil Nikkarinovi), autorova fantasie (ač ne špatná) taky není tak geniální, jak to může vypadat.. je to tak. jo, máš pravdu. ale jednáš tu s lidmi, kteří jsou zvyklí hledat (a bohužel i najít) smysl i tam, kde není, s lidmi, kteří mluví spisovně, protože se tak z minuty na minutu rozhodnou (neohrazujte se, takové zkrátka znám).. tihle lidi nebudou brát slova, ať už pravdivá nebo ne, od člověka, kterej je každým slovem pošle do prdele. jestli jim chceš něco říct, tvůj přístup je strašnej. jestli jsou ti k smíchu a jejich příspěvky tě baví, pak to děláš skvěle.
| | | <reagovat |
|
xxxxxx (Občasný) - 20.1.2007 > Ty vole tak tohle je zatim nejlepší diskuze jakou jsem na totemu viděl.Musím také přispět svým dílem.
1. Zapomínáte tu na jednu věc,zkuste si stáhnout všechny díly Snů a pak si je projet jeden za druhym a uvidíte že to tak nudné není.On ten dojem nudy vzniká zejména uveřejňováním jednoho příspěvku denně,pozor na to.
2. Lidem se to líbí,můj šálek kávy to sice přímo není ale i tak oceňuju originalitu,fantazii a velmi dobré rozdělení oken.Takže asi tak.
3. tahle stránka je celkem fajn.Jediné co se mi moc nelíbí je čtvrté okno-postoj obou hrdinů je takový "podivný"ale budiž.
Tak a teď se doufam vrhnete i na mě:-))
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
|
Prokletí (Občasný) - 20.1.2007 > Mrzí mě, že se tu rafou moji dva oblíbenci...
Ano, Nikkarin má pomalou, minimální příběhovost, místy žádnou, ale to je to, co u něj třeba já hledám, jakkoli už to není tak markantní a silný jako u jednostránkovek bez pokračování.
A používat můj komix jako nějaký srovnání je blbina, nemám ambici je dělat, jen jsem si chtěl jeden zkusit, pro mě je kresba částečně vyřízená záležitost. Moje maličkost a tady Nikkarin - každý jsme někde úplně jinde a děláme z úplně jiných pohnutek s jiným základem. Hlavně se nesežermež ;)
Jinak k samotné věci: moc nesedí ruce Jerryho v 1. řádku 3. okénku a dole. A už dříve zmíněno: nesedí ti chůze o holi, při ní jakoby hůl vystřelíš dopředu a dojdeš ji, takže v poloze kolmo k zemi ji míjíš tělem, nikoli 3/4 kroku před sebou (o jedné chodím, věř mi).
Ten dekontruující se tunel je super.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|