Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 25.11.
Kateřina
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Toto není dýmka... z kolekce Když MODeLY zestárnou
Autor: j'en ai marre (Občasný) - smazáno


Zefram (Občasný) - 21.5.2003 > Urazene se ohrazuji. Sam jsem uvedl nanejvys pet terminu mimo obvykly slovnik a nanejvys jednoho autora jsem uvadel jinak, nez jako pouhy odkaz na Bobrova slova. Co vic, nemuzu se chlubit sectelosti, protoze sectely nejsem!

To hovno smrdet bude, stejne jako lide budou az na extremni situace zit v rodinach, moralka bude vice ci mene stejna atd. Clovek je tvor, ktery ma vice instinktu, nez kterykoliv jiny zijici ci fosilni. Uceni je mytus, pouze modifikuje predpripravene vzory. Huxpley prestrelil. Co treba kibucy? Tenhle socialni experiment se nevydaril, stejne jako jine, lide se opet vraceli k osvedcenym schematum. V zadne, byt sebelepe organizovane skupine lidi, treba zeny nebyly nikdy zcela volnou komoditou bez majitele, vzdy existovaly vztahy, naroky atd. Na tom hypnopedie nic nezmeni a Hyxleyho lide jsou v tomto bode dokonale nerealni. Zminovana moralka vzdy bude podivne podobna ve svych zakladnich rysech. Zabijet sve blizke je uchylka, zabijet veci oznacene za nepratele, to je spolecensky akceptovane, casto i oslavovane. Muz vzdy bude usilovat o dominanci (hypnopedie urci jen detaily pravidel hry a malickosti ve zpusobu rozdeleni vyher a proher), aby ziskal nejlepsi a vice partnerek, zena vzdy bude usilovat o starostliveho otce a nejlepsi DNA pro sve deti (ne vzdy v teze osobe). Dokud se nezmeni lidksy genom, budeme takovi. A pokud se zmeni, budeme zase jini, stejne fixovani. Teorie, ze ucenim lze neco skutecne zmenit, opomijeji, ze flexibilita je vzdy zaplacena efektivitou. Proc by melo byt pro nekoho efektivnejsi, aby se musel slozite ucit orientaci ve vyrazu lidskych tvari, v socialni hierarchii, v ziskavani partnerek ci partneru, kdyz by bylo mnohem lepsi mit predpripravene sablony. Evoluce se drzi nejfunkcnejsich modelu, i v tomto pripade by to mel byt jeji zpusob. Rozdily mezi kulturami nemusi byt nez rozdily mezi listy jednoho stromu, nerikaji nic o tom, co jsou to listy.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Zefram
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter