Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 22.11.
Cecílie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Toto není dýmka... z kolekce Když MODeLY zestárnou
Autor: j'en ai marre (Občasný) - smazáno


Zefram (Občasný) - 15.2.2002 > Uvedomil jsem si, ze prece jeste neco musim nut nedodat ke sve odpovedi na tvou reakci. Zpusob, jakym jsem reagoval na tvuj text, nebyl zcela korektni, byla to prvni reakce, prudke odmitnuti. Snad me to omlouva za obcasnou netaktnost, misty jsem byl az prilis jedovaty. Ovsem podstata mych namitek je jasna a niceho z ni jsi se nedotkl. Chtel jsem po tobe, abys mi dodal duvody. Tak jsi vsak NEUCINIL. Nemyslel jsem totiz duvody, ktere te vedly k sepsani textu. Snad jsem mel byt jasnejsi a zvolat: "Argumenty, argumenty, zadam argumenty." A vyjadreni tveho odporu k monopolizujici vede neni argumentem, to bys totiz musel take dokazat, ze ostatni myslenkove systemy monopolni nejsou (a o tom mam sve pochyby). Proto te vyzyvam znovu. Predloz k tomu, co tvrdis, duslednou obhajobu. Ne Huxleyho, ne vyroky o mocichtive vede, zcela konkretni duvody, proc by kdokoliv mel tvuj nazor prijmout za svuj.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Zefram
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter