|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| egil (Stálý,Redaktor) - 23.2.2007 > macho> upřímně – nechápu afektovanost vaší poznámky.
ani důvod, proč komentujete mě, a ne swedishův text.
nemluvím o lidech, mluvím o textech, o tom, jak na mě působí.
obecně v poezii nemám rád generalizace, ale tady mě neruší..
"Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku"
..já zájem o kritiku své reakce nemám.
| | | <reagovat |
|
|
|
macho (Občasný) - 23.2.2007 > U jiného by mi ta obecnost vadila, ale u tebe nepůsobí nevyzrále ani křečovitě, protože netápe .... má afektovanost ?
Pokud čtu dobře pane Egile, tak u komentářů pod dílkem je taková ikonka reagovat, tak se divím, čemu se vy divíte že reaguji na vaši poznámku.
U jiného by mi ta obecnost vadila, ale u tebe nepůsobí nevyzrále ani křečovitě, protože netápe... toto je hodnocení textu ? Teď už se opravdu nedivím.
..já zájem o kritiku své reakce nemám.... , ale bohužel, pro to kdysi Totem vznikl pane Egile, právě pro tu mnohost názorů, pravd či polopravd...a kritik.
A swedishův text....? Jak už jste napsal, kdyby tu byl autorem někdo jiný, patrně by dostal sprchu za obecnost a křečovitost, použité výrazy a spojení, v kostce musím říct, že jsem u něj, a to právem, očekával se zájmem větší propracovanost, bohužel, toto je odbyté, ale jak vidím, stačí to.
Nechápu afektovanost Vaší poznámky... promiňte, ale dobré, dobré je málo a vypadá jinak.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
| born to be child (Občasný) - 23.2.2007 > macho> nelze si zachovat jiný, než-li svůj názor
nepíšu kritiky proto, abych honil body
tahle báseň není špatná, ale také není dobrá
jenže je to jen můj názor
třebas se v globálu mýlím
ale co je to globál?
8¨-)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
| macho (Občasný) - 25.2.2007 > born to be child> Poezie jako pojem nebude v krizi nikdy, jsou to jen lidé a jejich nevyzrálé osobnosti, které przní poezii a dostávají ji do pomyslné krize, lidé co si přivlastňují právo soudit, aniž by zvažovali a dokázali se kriticky podívat sami do sebe, stavíc se do pozic všehoznalců, s blahosklonným vyjadřováním bez vlastní osobitosti a původnosti, kterou ztrácí postupně v touze po uznání, a to i za cenu ztráty vnitřní divokosti, rozdrobenosti a možná neslavné originality, ale tolik důležité pro to, aby skutečně tvořil, třeba neslavně, ale sám ze sebe a za sebe, bez touhy nechat se oslavovat. Bez kritiky přímé, otevřené a otevřeně projevované se umění stává populární kulturou, povrchní, bohužel prijímanou.
| | | <reagovat |
|
| born to be child (Občasný) - 25.2.2007 > macho> myslím si, že ani samotná poesie prznit dost dobře nejde..je to jako kdybychom špatným zpěvem prznili všeobecně chápané pojetí zpěvu..je však nasnadě, nakolik špatný zpěv překryje zpěv dobrý a vytvoří novou "kvalitu"
souhlasím s tvým názorem
je důležité si uvědomit, nakolik je pochvala mého díla skutečně pochvalou a ne schováváním se za svou neschopnost vyjádřit vlastní názor či strachu z vytváření si pomyslných problémů
| | | <reagovat |
|
macho (Občasný) - 26.2.2007 > Hm, problém taky nastává, pokud uměle vytvořená autorita nebo autority, začnou sračky představovat jako to jediné a pravé, přeřvou a nebo ignorují skutečné vyjádření sebe sama. Proti tomu se jen těžko jde :-)
Souhalsím s tvým názorem a pokud začnu psát pro to zalíbit se a vlísat do přízně, stávám se populistickým, s nemalou dávkou alibismu, avšak opak, znamená ztrátu čtenářů, určité sounáležitosti s komunitou kde jsem se chtěl sdílet, nastává přirozený sebekritický vývoj a určitá osamocenost osobnosti, která jde a myslí po svém. Jedině tak ale vynikne mezi hroudami solitér, možná právě tady na Totemu, možná jinde.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
| soliska (Občasný) - 8.3.2007 > swedish_nigg> nech tooohooo;)) ještě mě přinutíš číst Tvé básně pozorně a ony se mi zalíbí;-D
Myšlenky , tok myšlenek, či asi hlavně způsob přemýšlení, ta ta intenzita, s jakou Vás (Tě) těší vykreslovat věci, z kterých je mi do pláče. Líbí se mi a obdivuji, jakým způsobem vyjadřuješ, jak obratně, bystře a přitom tak ladně poeticky..ale ze všeho, co jsem od Tebe zatím četla, mám takový zvláštní, zatím neurčitý pocit - nepopíšu ho dřív, než od Tebe přečtu víc věcí.
| | | <reagovat |
|
|
|