Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pyšný lev
Autor: mala_veverka (Občasný) - publikováno 12.3.2007 (00:54:20)
Pyšní lev, malovano s tužkou


Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 12.3.2007 > Jede Zeichnung ist ein Unikat.
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 12.3.2007 >

lepší než napoprvé, anatomie by i seděla, akorát je to trochu moc placaté a bez objemu...

kdyžtak nám připiš i rozměr, ju?


<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 12.3.2007 > a do haje.....tohle ee....jeste ke vsemu kdyz se ten lev pysni.....nad cim? ze je placatej?....nejvic me ale stejne stve ten kopyrajt.....auuuuuuuu....;o)
Body: 2
<reagovat 
 mala_veverka (Občasný) - 12.3.2007 > holka_magor> proc te to stve? Jsem z Nemecka a u nas mame copyright na obrazky, co nekdo maloval. A co? Co je na tom spatny? Ja za to nemuzu, ze v CR je hodne lidi, ktere kradou take fotky a obrazky. Uz jsem nasla treba naseho kocourka (fotka) na cizi webove strance. To se proste nedela. Alespon u nas ne.
<reagovat 
 holka_magor (Občasný) - 12.3.2007 > lesnivila> no jo, dobre....davej si tam kopyrajtik....jenom to ma jednu drobnou vadu, ze ti to totalne zabije ten obrazek kterej mas za tim.....budto to nejak lip umistit nebo ja nevim....ale hlavni je, ze u nas to asi jeste holt nemame dostatecne pod kuzi....mno....a proc te to tak vzalo, ze jsi videla svoji fotku na cizim webu....?....kdyz to vezmes treba u toho prevoznika, tam se da jednoduse copyright vyretusovat a hura s nim do sveta.....

no ale abych to nezakecala....proste mi tam ten rajt vadi, ze nevidim obrazek ale velkou cervenou nalepku to je moje. asi tak....nic na to neni spatny, klidne si to delej dal, kdyz jsi z toho nemecka....
<reagovat 
Dani (Občasný) - 12.3.2007 >

Graus über Graus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 


<reagovat 
 nicollette mongolská (Občasný) - 12.3.2007 > Prokletý Filip> Prokletý Filip: seš debil

- - - - - -

obrázek nevim, spíš malůvka - resp. kreslůvka.. fascinuje mě ale jak se někdo může skoro podělat z toho že tam máš nějakej copyright :) jako kdyby to nebyla tvoje věc :))
<reagovat 
 holka_magor (Občasný) - 13.3.2007 > nicollette mongolská> no dobre, ale i z ty kresluvky muze mit nekdo nejak pocit, ze...no a tohle mi to malinko zabiji...mno nic....radsi uz nic...;o)
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 13.3.2007 >
Body: 3
<reagovat 
ich (Občasný) - 14.3.2007 > já teda myslim, že tady nevadí lidem ani tak copyright jako takovej, ale spíš to, že zabírá místo v obraze, kterej maj hodnotit. Možná to taky tolik dráždí proto, že obrázky nejsou tak zdařilé, aby musela být takováto opatření.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter