Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí "Ale slečno..." z kolekce Drobné fantazie
Autor: Kapucín (Občasný) - publikováno 7.3.2002 (08:49:11), v časopise 15.3.2002
další>
Stál na chodníku a tvářil se tak vesele, že by ho člověk nakopl.
Byl to jeden z těch poctivě nevydařených dní. Déšť, mlha, zima, v kombinaci s ranním návalem v pražských ulicích. Lidé s opršenými límci a zachmuřenýma očima. Tramvaj pukající ve svarech, přišlápnutý palec na noze a sluchátko mého mobilu rezonující šéfovým ječákem, kterým si na mně vyléval své špatné (ne)vyspání kvůli bůhvíčemu.
A do toho lev.
Bronzový. Odlitý, lesknoucí se mrholením, stál na chodníku a tvářil se tak vesele, že by ho člověk nakopl.
Tak jsem ho nakopla.
A on se probudil, oklepal a otřel si levou tlapou vodu z čumáku. Potom se na mě dlouze zadíval a s náhlým, bolestivým smutkem pravil:
„Ale slečno... Já za to přece nemůžu!“


Poznámky k tomuto příspěvku
Thomas Hudson (Občasný) - 7.3.2002 > :-)))
Body: 5
<reagovat 
Kremel Kryštof (Občasný) - 7.3.2002 > Poetické zfe(je)tování?
Body: 5
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 7.3.2002 > Díky :o)
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 7.3.2002 > Ještě tak s těma závorkama! Děkuju.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 7.3.2002 > Líbí, zlepšilo mi to tak nějak náladu u konce pracovního dne:-)
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 7.3.2002 > Nádherný, paráda - bezvadnej nápad!
Líbí MOC!***
Body: 5
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 8.3.2002 > Martin & Martina: Děkuju, vy jste mi zase zlepšili začátek toho dalšího :o)
<reagovat 
sinah (Občasný) - 8.3.2002 > ano, úroveň mající čtení.
Body: 5
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 8.3.2002 > Díky, sinah! :o)
<reagovat 
čtenář člověk - 11.3.2002 > pěkný....líbí se mi to strašně....ne strašně ,ale hodně...hmm ta moje čeština..
prostě se mi to zda priserne hezky....tak zase ne...ne priserne,ale jenom hezky
vis jak to myslim, vid??
Body: 5
<reagovat 
 Kapucín (Občasný) - 11.3.2002 > čtenář> Ehm... ano, myslím, že chápu. Díky za vyčerpávající hodnocení. :o)
<reagovat 
Čtenář - 11.3.2002 > prijmne,ale neni to fejeton.Je to spis uz poezie.
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 13.3.2002 > Děkuji čtenářovi. Protože jsem v jádru pozitivní člověk, beru to jako kompliment. :o)
<reagovat 
čtenář Petra - 13.3.2002 > Poslední odstaveček mě zaujal.Zbytek je otřepaný a trochu kýčovitý.
Body: 1
<reagovat 
Čtenář - 13.3.2002 > Kapucíne ,Kapucíne.O tom,že jsi v jádru pozitivní člověk vůbec nepochybuju :-))ale tohle vůbec nebylo myšleno jako kompliment.Jako poezie je to průměrné a jako fejeton špatné.
<reagovat 
 Kapucín (Občasný) - 13.3.2002 > čtenář> Hm, zase jedna iluze v tahu. :o)
<reagovat 
kdovi (Občasný) - 12.3.2002 > Rozbrecis me
Body: 5
<reagovat 
 kdovi (Občasný) - 13.3.2002 > Kapucín> Pláču nad tímhle fejetonem (jestli se to někomu nelíbí, tak nad poezíí). Napsala jsem to proto, že jsem měla zrooovna přesně takovou náladu a všechno mi přišlo k pláči. A oprava známky, když už vím, co ty smajly znamenaj:)
<reagovat 
čtenář purista - 15.3.2002 > o kom o čem...o mnnnnnnnnnnnnnně.......(4. řádek).........bych prosil, ale nebuďme škarohlídi.
Dobrá myšlenka, pěkně zpracovaná ovšem ne příliš připomínající feleton..........teda aspoň mnnnnnnně.

<reagovat 
angilek (Občasný) - 15.3.2002 > Ano.Přesně tak.Já nevím co k tomu dodat.Prostě mě to čaplo za dušičku a to si ,myslím, úplně stačí,viĎ?
Body: 5
<reagovat 
 Kapucín (Občasný) - 18.3.2002 > angilek> Děkuju, angílku!
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 18.3.2002 > Čtenář purista: Díky za připomínku, opravím. :o)
<reagovat 
zirael (Občasný) - 19.3.2002 > Super!
Body: 5
<reagovat 
 Kapucín (Občasný) - 20.3.2002 > zirael> Díky zirael, jakož i všem ostatním. :o)
<reagovat 
alggiz (Občasný) - 3.4.2002 > Nenuceně hozená myšlenka dopadne nejhlouběji..;) moc se mi to líbí!!
Body: 5
<reagovat 
 Kapucín (Občasný) - 4.4.2002 > Alggiz> Díky moc. :o)
<reagovat 
čtenář Lebeda - 4.4.2002 > Paneboze...
<reagovat 
 Kapucín (Občasný) - 4.4.2002 > čtenář> Nemohl bys to prosím upřesnit? Tohle mi moc neřekne. Ď.
<reagovat 
člověk (Občasný) - 9.4.2002 > hm
<reagovat 
člověk (Občasný) - 9.4.2002 > hezké
<reagovat 
AlexBobrLetadlo (Občasný) - 11.4.2002 > Parádní, příjemné, prostě díky.
Body: 5
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 12.4.2002 > Děkuju. :o)
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 18.4.2002 > "poctivě nevydařený den" - to se mi líbí!
Body: 5
<reagovat 
Rest in Peace (Občasný) - 20.4.2002 > Dobrý :o))
Body: 5
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 23.4.2002 > Jediná vada na kráse se objevuje až na konci - škarohlídští čtenáři s řádnou porcí ignorance navíc. Ale zážitek jsem si zkazit nenechal :-)
Body: 5
<reagovat 
 Kapucín (Občasný) - 23.4.2002 > RadimP> To jsem moc ráda, díky. :o)
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 16.5.2002 > Tahle se mi od tebe líbí nejvíc? Jak to děláš??? :-))) Stačí tak málo, je tam všechno a nic tomu nechybí.
Body: 5
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 16.5.2002 > Tahle se mi od tebe líbí nejvíc. Jak to děláš??? :-))) Stačí tak málo, je tam všechno a nic tomu nechybí.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 27.10.2002 > nemám moc rád překvápka, ale ten závěr mě fakt hodně překvapil, je to moc hezká věcička...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2) 3 4 5 6 7
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter