Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Teče ti sádlo starý Soldánový
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 3.6.2007 (16:32:27)

Dva kluci v průchodu

navzájem se fackují

ruce zčmárané prupiskou

s fleky ubývání

ze žvýkaček od Sumů.

 

„Viděl jsem tvou mámu

chodí s odhalenou ceckou

čupět do zahrady

háže černý pytle do díry

kterou vydřeli ve dvoře.“

 

„Já zas tvýho fotra

postává u Teska v rozeplých mančestrákách

a pořvává na ženský

že se jim udělá do kočičáku.

 

…a taky…?!

 

chodí za mámou

každýho desátýho

z igelitky mu trčí bledé dršťky

s kolkovaným vaječňákem

 

vzrušeně bouchá do stolu

a odporně ryčí

že v krámě

tajně přelepil vínu etikety."

 

"Zabiju tě, malej hajzle, teče ti sádlo starý Soldánový!!"



Poznámky k tomuto příspěvku
born to be child (Občasný) - 3.6.2007 > ale jo
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 4.6.2007 >  drsná PERIFERIE!! :-)
Body: 5
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 4.6.2007 > ...svým způsobem...
Doporučil 
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 4.6.2007 > Tady dokonce někteří vyrostli.-)Až Ti povím o civilní a běžně oku dostupné komedii..., jak v průchodu na matracích přespává kdo chce, jednou k jakési ženě přilehl neznámý nocležník a jaksi v rozšafnosti využil jejího ženského tepla, žena to však tak nenechala a řekla to muži, ten celé zostuzení své ženy oznámil na Policii ČR. Ještě však z místa činu stihl odcizit bačkory, které patřily zřejmě naspěch majícímu seladonovi a hodit k matracím ty své v pokročilém stádiu rozpadu. Policejní pes v cestě za stopou, neustále dorážel na bačkory manžela poškozené ženy, ten se však vymlouval, že bačkory jsou zcela určitě jeho a ty staré, nevzhledné onoho zhýralce...Nakonec doznal s přibývající jistotou psa, že pantofle zaměnil...a takovéto komedie jsou tu na denním pořádku...Někdy se zastav na košt na přerovském nádraží v tamějším restauračním zařízení, známějším pod názvem Buzerák...Až budu bydlet někde v Moravském Švýcarsku a na zahradě mi budou rozkvétat štěpy magnolie a planého jasmínu, dám se na přírodní lyriku.-)
<reagovat 
 Kejchal (Občasný) - 5.6.2007 > Janele z Liků> Já jednou v Brně, v dobrém rozmaru po poslední zkoušce v semestru, jsem si na nádraží dal pár piv s místním somrákem. A to se člověk dozví opravdu zajímavé věci. Taky doporučuji.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 damika (Občasný) - 5.6.2007 > Janele z Liků> Nedáš. :) Vždy budeš vidět nějak navíc a budeš chtít zachytávat vše. :)
<reagovat 
damika (Občasný) - 5.6.2007 > Ve čtvrté a páté se mi z řeči trochu vytrácejí ti kluci a cítím, že takhle by to řekl spíš dospělý. Tedy pokud tomu tak není...nedokážu se rozhodnout. :) No, jinak tedy síla! :)
Body: 5
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 5.6.2007 > Damika> Já si někdy říkám, že je dobře, že nemám úplně dobrý zrak, nepoznám na bábě, že na červeným triku má tečky z dálky, což běžně vidící vidí...Jinak bych Ty lidi rentgenovala...ale mám vynikající čich, rozpoznám osobní věci lidí, to,že byli v nějaké místnosti apod. některé lidi děsím, že na nich cítím vůně, které se snaží cudně skrýt nebo si myslí, že již vyvanuly...Poznám ženu, která má menstruaci po čichu, to mám asi za ty oči...Děkuji za reakci, milá Damiko...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 5.6.2007 > Damika> Kdybych to reprodukovala, jak to ti kluci řekli, bylo by to asi ještě lascivnější.-)Jsem si toho vědomá...
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 5.6.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 6.6.2007 > moc* :x)


zanechá se...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
myšák (Občasný) - 6.6.2007 > máte koukám v Přerově veselo - znám tedy jen nádraží a nejbližší okolí, ale i tak... Je naivní a nesmyslné přát ti (i sobě) přírodní lyriku? Jednou, někdy... myslím.
Body: 5
<reagovat 
Barča (Občasný) - 8.6.2007 > Snad i drsná poezie ( nepoezie ) by chtěla trochu něčeho navíc .... ?
Body: 4
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 8.6.2007 > přiznám se, že pro mě je to taková sázka na jistotu.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 9.6.2007 > ariel> s tím nemohu nesouhlasit
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 8.6.2007 > moc výstižné, není ale ta pointa zbytečně vyhrocená? bez ní by to bylo vyjimečnější a půvabnější.
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 10.6.2007 > Lada Niola> děkuji za podnět, ano, takto to vypointování řeže...Často píšu impulzivně, z přetlaku, nevracím se k podobným textům, ale tady mi to samotné s odstupem bije do očí, do srdce a jeho schopnosti udržet míru slov...
<reagovat 
Seregil (Občasný) - 23.7.2007 > Když jsem to slyšel osobně od tebe, bylo to sakra dobrý... rád jsem si to tu připomněl....
Body: 5
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 28.7.2007 > Bože, tohle je síla, a skvělá... malé sociální drama.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 28.7.2007 >

Přerov má pro mě osobně magickou vůni z doby, kdy jsem byla hodně mladá a strávila jsem tam velice zvláštní víkend.


<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 23.8.2007 >
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 3.3.2008 > .)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter