Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Večerní hry z kolekce Olejomalby
Autor: Peintre (Občasný) - publikováno 4.6.2007 (09:18:17)
další v kolekci>
Olej na plátně 70x80 cm.


Poznámky k tomuto příspěvku
MCMXLI (Občasný) - 4.6.2007 > je to skoro jako vobal nějaký béčkový scifky, ale takhle samotný...technicky asi ok, ale to ti řeknou jiný...mě jen děsí představa že bych to měl doma...
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 4.6.2007 >

krásně promalovaný strašný kýč

proč si to ta holka aspoň nedělá, aby to mělo říz? když už hry, tak pořádný!


<reagovat 
elroj (Občasný) - 4.6.2007 > Je to parádní. Jak technicky, tak myšlenka v tom je.Lechce erotické je pořád lepší, než šukačka jak noha,ale to(prokletí) pochopíš až věkem. Spousta kritiků co tu jsou, by nedokázala ani to. Líbí se mi to moc. Vůbec v tom nevidím kýč.
Body: 5
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 4.6.2007 > prodejná kombinace barev. tohle na mě vždycky působilo a působí násilně..
Body: 1
<reagovat 
wenusians (Občasný) - 4.6.2007 > Me se to libi a z nekterych lidi si tu nic nedelej.....jsou poviseni i kdyz vlastne nevim na co .... ale tady uz si clovek zvykne.....a co pise elroj.....ty posledni tři vety....souhlasim s nima :oD
Body: 5
<reagovat 
 Peintre (Občasný) - 4.6.2007 > wenusians> Už jsem si zvyk a hlavu si z toho nedělám.Ale jinak dík za sympatie a otevřenost.
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 4.6.2007 > Tohle je typický kýč - se vším všudy - pokud ho autor maloval s tímto záměrem a rád (jako koníček), proč ne. Každému se líbí něco jiného a něco jiného preferuje. Horší je, když v tomto obraze někdo kýč nerozpozná a vydává ho za umění.
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 4.6.2007 > kyc-nekyc - pesec a kun dobry, jen bacha na horizont-zde stejny pro oba/?/ slecna dobre oblicej a prsa, prilis siroke a nemodelovane stehno, nedobry palec u ruky..nebe budiz... urcite bych slecne nedelal vlasy stylem kone kdyz vse ostatni realne ma...
Body: 4
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 4.6.2007 > Zkus to na Amatersky obrazarne,tam tohle zerou,to vim.Ja jsem tam,tak to vim,porad mne rikaj abych takhle delal,no proste vopruzackej server.Tam si te budou hyckat.
<reagovat 
 Čtenář - 5.6.2007 > Prokletý Filip> Nejlepsi je pomlouvat AO,ale pritom na tech strankach jsi....no prast jako uhod!Mimochodem,tve domecky malokdo schvaluje na AO...jo a mozna by na totemu lide mohly vedet jak jsi si hral na mrtveho co???Filip Buryan zemrel......fotecka s cernou prouzkou....mam pokracovat?Dost nechutny....chtel jsi aby te lide oplakavali?
<reagovat 
 čtenář caesarborgia - 4.6.2007 > Prokletý Filip> hahahahahaaa Pugner je na AO uplnej guru :) ..ti lidi odtamtud maj štýl :D
<reagovat 
 Peintre (Občasný) - 4.6.2007 > čtenář> Pugner byl,je a bude guru,a to nejen na AO.Víme Ferdo?!
<reagovat 
 Filip B. (Občasný) - 5.6.2007 > čtenář> Tak to vidis Ferdo,zase sme ty spatny,ani uz umrit nemuzu.
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 5.6.2007 > čtenář> ještě lepší je sem z AO lozit podporovat tyto kýčery..když už se tu vytahuje takových pičovin rád připomenu jak tady hodný pan Pugner který maluje menstruující dívky tímto způsobem, vyhrožoval v jisté diskuzi že rozmlátí držku jistým děvčatům který si dovolily mít vůbec nejaký názor..přišlo se tak mimochodem na to že autor se rád chodí ventilovat na hokej a s kelímkem v ruce pak nejspíš doma rovnal skore.. svý bejvalce asi dával tak na tlamu že ho poslala doprdele a Toník se před lidma musel schovávat že ty lamo?
<reagovat 
swf (Občasný) - 5.6.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 1.7.2007 > vim, že bych to po technický stránce nedokázal, ale taky vim, že se o to nesnažim.. neni to muj vkus
(napadá mě při tom slovo kýč, ale asi nemám právo posuzovat, co je kýč a co ne.)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 3 4 5 6 7 8 9 10 11 13 14 15 17 18 19 20 21 22 (23) 24
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter