Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 14.11.
Sáva
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Ďábelští ovčáci požírají naše děti z kolekce Přemítání za nočního klidu
Autor: 3022 (Občasný) - smazáno
další>


 3022 (Občasný) - 18.3.2002 > Okino> No, s tím košíkem je tomu mnohdy taky právě naopak - hodnej vlčáček si tě chce mírumilovně očichat a pokud má drátěnej košík, máš smůlu, pěkně si tě prošmirgluje drátem. Parkrát se už stalo, že takhle pejsánek nechtěně zranil dítě. Prostě v tom drátu nemá cit. O tom se ovšem zase nikdy nikde nepíše. Navíc pokud tomu dobře rozumím, jde ti spíš o velký psi a ti když se rozběhnou, tak je docela fuk co maj na tlamě - 50 kg (nebo víc) živé váhy pohybující se 40 km rychlostí, to je jako kulka s pistole panáčku... proti tomu ti žádnej košík nepomůže, to by chtělo spíš airbag...


Jak bych to chtěl řešit? V tom to je. Já bych tenhle případ takříkajíc neřešil. Co tu chceš prosím tě řešit? Jo fajn, pes nám tu zakous dítě. Jestli je to tak, pak zavři majitelku až zčerná, psa zastřel. Finito. Dospělýho, skaženýho psa už nikdo nepeředělá (ať si jakejkoliv odborník říká co chce), a jedinej kdo za to asi může je asi ta ženská.

Jde o to, že z tohodle je hnedka veřejnej problém, obecný ohrožení a zatahujou se do toho všechny psi. Ve skutečnosti je to ovšem ojedinělý případ zaviněný "lidským faktorem". Možná řekneš kolik takových případů tu už bylo. Ale jen si to spočítej - o okolika víš? A kde se staly? Vasně, zdá se to moc, ovšem neuvědomujeme si, že je to v celý ČR, že jde vlastně o zanebatelné číslo. Kdybys podobně chtěl hodnotit bezpečnost dopravního provozu, nevyjel bys na ulici - vždyť je to hrůza no ne? Není den bez toho aby nějaký auto nehavarovalo. Ovšem na druhým konci republiky.

Pokud jde o tu vinu pokousaných lidí, je to SKORO tak jak říkáš - často si za to mohou sami. Jde o to, že se lidé normálně tváří jako humanisti a milovnící zvířat, ale zeptat se co se "po psým sluší a patří" je ani nenapadne. Pak se diví, když je pes kousne a oni neví proč, co udělali - ale všem je to vlastně hned jasný - byla to další krvelačná bestie, a to vše vysvětluje.

Pokud jde o děti, ty ještě neznají rizika a neví jak se chovat, nejsou to, čemu říkáme "zodpovědní". V tom jsou všechna mláďata stejná a rodiče by je tedy měly chránit. Když jde kolem pejsek, tak by si mamka prostě měla děťátko pohlídat, a chovatel pejsánka taky, když vidí dítě, to je jasný.

Heleď nechápej mě špatně. Já jsem pro zpřísnění. Ovšem kde? U těch kteří něco udělají - pokouše tvůj pes člověka? Byl vyprovokovaný? Ne? Tak do lochu s tebou parchante a psa bez cavyků zastřelit. Poviností každého majitele psa je totiž naučit svého miláčka se chovat, navyknout ho na lidi (i na děti), to ví každej slušnej pejskař. Pokud to uděláš, pak máš z pitbullka chůvu se která si od dětiček nechá líbit prakticky cokoliv (a která ti roztrhá na kusy každýho kdo by jim chtěl ublížit).
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli 3022
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 4 5 12 13
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter