Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 14.11.
Sáva
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Ďábelští ovčáci požírají naše děti z kolekce Přemítání za nočního klidu
Autor: 3022 (Občasný) - smazáno
další>


Miroslav Langer (Občasný) - 19.3.2002 > Řešit problém, až když se stane, je dost pozdě, nemyslíš ? To by se mohlo říct - nebudeme vůbec hlídat na křižovatkách, jestli auta jezdí na červenou, nebudeme vůbec kontrolovat šoféry, jestli mají řidičáky - až někoho srazí a zabijou, tak je potom zavřeme.

Těch případů opravdu "není mnoho" (několik desítek tisíc pokousaných, ale většinou ne vážně, za posledních pět let tři nebo čtyři smrtelná zranění). Ale jestli je to málo, nebo ne, o tom se těžko může uvažovat - každý zbytečně zabitý je moc, v tom snad souhlasíš. Nemluvě o tom, že například každé pokousané dítě na hřišti má blízko k tomu, aby se v dospělosti chovalo ke psům naprosto nevhodně. A pokud může být PŘIJATELNOU FORMOU významně PREVENTIVNĚ sníženo riziko, myslím, že je to třeba podpořit.

Je známo, že zvýšení odpovědnosti za prohřešení jako prevence nefunguje - když se zvýší trest za krádež, počet krádeží tím neklesne. A u nedbalostních činů (což je většinou případ nezvládnutého psa) to platí ještě víc - ty lidi obvykle ani nenapadne, že to jejich zvíře něco udělá, a tak nemusejí přemýšlet o nějakém potrestání.

A tak ještě jednou opakuji, o co se jedná: Povinnost nosit vodítko a košík na veřejných prostranstvích s větším shromážděním lidí (košík se netýká štěňat a psům, u nichž není nasazení košíku možné) a povinnost označit psa čipem pro umožnění identifikace. - Je to tak nepřijatelné a neodpovídající efektu ?
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Miroslav Langer
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 4 5 12 13
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter