Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 14.11.
Sáva
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Ďábelští ovčáci požírají naše děti z kolekce Přemítání za nočního klidu
Autor: 3022 (Občasný) - smazáno
další>


 3022 (Občasný) - 21.3.2002 > Okino> Víš, já si zkrátka myslím, že je to pořát špatná cesta. Jo, schodneme se klidně na tom, že by mělo být nějak rozumě omezeno volné pobíhání psů u dětských hřišť (apod.), to je víc než rozumný a jen blbec by s tím nesouhlasil. Schodneme se i na nějakým tom čipu, ten je myslím všem pejskařům docela ukradenej (pokud za "očipování" nebudou muset platit tisíce, což je zase dost pravděpodobný když o tom tak přemejšlím). Ale tohle všechno podle mě nebude mít prakticky žádnej efekt. Malýho psa který tě napadně vpohodě zvládne každej, snad až na ty malý děti, ale na ty by zase měly dávat pozor maminky a tatínkové. U velkýho, nebo "bojovýho" psa kterýho nezvládáš bez vodítka je ti vodítko a košík na nic. Když se ti najednou nějakých 40-80 kilo psí váhy někam rozeběhne, dost těžko ho zastavíš, leda, že bys byl kulturista a včas si všimnul že se kamsi chystá. Jinak si tě prostě vezme sebou, a když svojí "kořist" nebude moct kousnout, tak jí prostě převálcuje.

Pak tu budeš mít taky případy, kdy ti bude velkej pes chodit pěkně na vodítku, ale když přijde domu, postaví ho za plot kterej měří metr dvacet (to byl ten můj problém s vlčáčkem). Velkej silnej pes ti klidně přeskočí plot co měří dva metry, nebo i víc - vzpomeň si na výcvik policejních psů. Takže co s tím? Nařídíš všem chovatelům zbudovat pevnostní zdi? Nebo přivazovat psy na ocelové řetezy kotvené do základů? A co Když malý chlapeček chovatele zapomene svého chlupáče zavřít? Co pak?

Ne, bezpečnej pes, to je dobře vychovanej a na lidi zvyklej pes. Nikdo mi nenamluví, že z nebezpečného psa uděláš bezpečného tím, že mu dáš řetěz a košík.

Heleď já teť mám kupříkladu jezevčíka. No, teda jezevčíka... měl to bejt čistokrevnej kokr, ale nějak se jim nevyved, nevyrost a vypadá dočista jako jezevčík... no a tenhle můj chlupáč, kterej váží asi 5 Kg (prostě jako běžnej, nepřežranej jezevčík) má velkou boudu pro kokršpaněla (skutek utek, bouda zůstala). Jeden člověk má dost co dělat aby tuhle "boudičku" popones. Jednou mu cosi přelítlo přes čumák, asi viděl kočku, nebo co, a tak se rozběh, že tou svojí boudou trhnul a posunul jí asi o 7m. Myslel jsem že si obojkem zlomil vaz, ale byl úplně v pohodě. Dobrý co? A teť představ co dokáže taková, hezky rostlá, svalnatá doga. Kdepak chlape, ta když chce, tak ji neudržíš, ta ti roztlačí pohne s auťákem. A kde je tvoje bezpečnost? Nu, leda že bys snad velkejm psům dával obojek zevnitř pobitej hřebama, jako se to dělalo v dávné minulosti. Ovšem jestli by se tomuhle neříkalo týrání zvířat, tak nevím...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli 3022
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 4 5 12 13
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter