Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ČTENÍ PETRA MĚRKY
Autor: tahar (Občasný) - publikováno 12.6.2007 (16:13:18)

úterý 19. června, 20.30 h.
Petr Měrka: Telekristus a Mentál

uvedení a čtení z vydané knihy nakladatelství Fra
uvádí Erik Lukavský

 

 

 

Café & knihkupectví Fra, Šafaříkova 15, 12000 Praha 2
gsm +420 608318028, tel./fax: +420 274817126,
cafe@fra.cz, ICQ 262290150
spojení, metro I. P. Pavlova, Nám. Míru, tram. 6, 11, Bruselská
po-pá 9-23, so 16-23 h.



Poznámky k tomuto příspěvku
Jonáš (Stálý) - 12.6.2007 > držím palce!!
Doporučil 
<reagovat 
Petr Měrka (Občasný) - 12.6.2007 > tak to jsem sám zvědavý!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 12.6.2007 > škoda, že je prágl tak daleko, přijala bych se podívat :)
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 13.6.2007 > My jdem od sedmi do divadla... Ale pokud to vyjde, dorazíme aspoň o chvíli později. Bude tam skutečný, živý, opravdický Měrka??? 
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 13.6.2007 > Jestli nebude i Jude, tak je to na prd.
<reagovat 
 čtenář erik - 13.6.2007 > záňadří s pupínky> To máš pravdu. Ale skutečný Měrka je srab a nechce Judeho vzít.
<reagovat 
čtenář Měrka - 13.6.2007 > srab je erik! jude nemá čas, protože pije. pije i v práci, kde získává na své neustálé a nezřízené chlastání finanční prostředky. kdo chce vidět judeho, ať přijede do polanky! říkal jsem mu, ale vážně to nedá!
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 13.6.2007 >

Ať si Jude vezme dovolenou, zachlastá s Měrkou ve Vsacanu, v Praze ho ochlastáme společnými silami... a ve vlaku zpátky může halucinovat podle libosti.

Ale jinak – když občas jedu kolem Polanky do Lidče, cuká to se mnou, že vystoupit a hledat akteury. Leč nemám odvahu...


<reagovat 
 čtenář Měrka - 13.6.2007 > záňadří s pupínky> aktér jude velice často sedí u fúsků. o samotě rozjíma nad borovičkou, pivem, vodkou a nebo vínem. též se často vysedává, ale to už vesměs skupinově pod nádražím. nevím jestli jude chlastá zrovna ve vsacanu. ale možné je vše. spíš bych ho typoval na sumce u vlakového nádraží, kde je to tak malé, že tam snad ani nemají ahjzl. a dovolenou si nevezme. posledních 14 dní si chlastáním léčil otravu z jistých nezákoných látek. a v červenci jedou s olinem na deathmetal.
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 14.6.2007 > wow... pokud mi to vyjde, tak si to nenechám ujít...
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 4.7.2007 > Tak jaký to bylo? To by měl někdo poreferovat. Nejlíp Měrka.
<reagovat 
 tahar (Občasný) - 5.7.2007 > hořké nic> Dost dobrý. Lidí akorát. Vše v režii Pavla Řezníčka... víc už asi nemusím dodávat.
<reagovat 
 básník nic (Občasný) - 31.1.2008 > tahar> vohrndíra vs. řezníček za asistence pm, pěknej večer, na kterej se bude dlouho vzpomínat, hlavně krysy...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter