Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 10.11.
Evžen
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zeptat se rána, zeptat se noci (villanella) z kolekce Formality
Autor: o.n.d.r.a. (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
opožděné zrcadlo (Občasný) - 16.6.2007 > Tahle forma je úžasná. A protože jsi fakt zručný, je vidět, jaké plody by mohla nést. Než – dle mého je u tebe nenese, jsou tam silné obrazy... ale nebudeš se zlobit? jsou příliš správné.
Doporučil 
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 16.6.2007 >
<reagovat 
o.n.d.r.a. (Občasný) - 16.6.2007 > Já se nezlobím ani trochu, jen to nějak nechápu :-)
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 17.6.2007 > o.n.d.r.a.> Vlastně stejně jako u toho věnečku, a nevím, jak to říct dobře: chybí v tom dnes. Ale to nemusím "dnes umřel bezdomovec" ani "dnes padaj bomby na bagdád", "dnes se konečně povedla termojaderná fúze", myslím tvoje dnes, tvoje dnešní nasazení, tvůj život a tvojí krev. Necejtím jto, možná i přes tu dokonalost formy (?), přes tu správnost.... on i ten obsah je jaksi správný... Sorry, vono líp to neřeknhu.
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 17.6.2007 > slovo o pl. ignorově> mám z o.n.d.r.y. pocit, že stojí na kazatelně a vemlouvá se, působivě, má dar říkat Slova a sdělovat obsahy, ale oblečenej je do klasickýho roucha a není se mnou na zemi -- nějak ti ani nevím, jestli je to dobře nebo špatně a jestli jsem právě nevypustila z klávesnice totální kravinu :) za cé bude nejspíš správně :)
<reagovat 
 o.n.d.r.a. (Občasný) - 18.6.2007 > MiKa> Já asi vím, co se snažíte pojmenovat: je to jakýsi můj odstup, nedostatek bezprostřednosti. Já jsem si toho ale více než dobře vědom, takto píšu záměrně; nechci být osobní, chci být osobní prostřednictvím nadosobního :-) To, že stojím na kazatelně, je docela zajímavá představa - já, který mám s vírou a náboženstvím takové problémy :-) A k tomu klasickému rouchu... to mi bylo předhazováno vícekrát a já k tomu nemůžu říct nic jiného, než to, co vždy, a to citát Roberta Frosta: "Spíš bych hrál tenis bez sítě než psal volným veršem." :-) To je velký rozpor (nejen) současné poezie... já ovšem volím umírněnější, pokornější cestu; řekl bych, že jen ta mě někam může dovést, ty ostatní končí slepými uličkami. S díky zdravím ;-)
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 18.6.2007 > o.n.d.r.a.> to, co jsem řekla, bylo jen nepromyšlený plácnutí, taková rychlá představa -- neber ji příliš vážně :)
<reagovat 
 o.n.d.r.a. (Občasný) - 18.6.2007 > MiKa> Nebudu, když nechceš, ale stejně je to zajímavá reakce, která poukazuje na to, jak lidé moje texty vnímají. To je cenné pro každého, řekl bych :-)
<reagovat 
maxipesfeek (Občasný) - 30.7.2007 > Tvůj výše zmíněný záměr se zřejmě daří, mně to přijde velmi osobní.

Zajímavé podobenství, svádí k tomu, aby bylo mnohokrát čteno. Ani po mnoha přečteních ale moc nechápu poslední verš resp. jeho návaznost na verš předposlední... a taky mi trochu vadí "slané slzy", což je taková vata, jako "dřevěný srub", "bílý sníh" atp:).

Nicméně ještě budu číst, žeano.
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter