|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| holger (Občasný) - 22.6.2007 > šedé> Šmarjá panno svatá, orleánská, ochraňuj mne před hustotou, kterou má, tuším, na mysli plyšový medwídek. ÷))
Problém některých "glosátorů" zde je, že si odmítají připustit existenci autora, který píše jen tak pro radost, bez ambicí publikovat v tištěné podobě, soutěžit o pofidérní literární ceny, bahnit se v obdivu podobně postižených, někoho, kdo netouží náročnými a komplikovanými "kládami" vyřvat všechen bol své duše, popsat všechen marast světa anebo dosáhnout ve třech řádcích nirvány.
Řekls to dobře, milý H., je to říkačka pro potěšení, anebo také protestsong proti globálnímu oteplování, nic víc. ÷)))
| | | <reagovat |
|
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 22.6.2007 > Si tu svou bezambicióznost zase nepřechval, jó :o))
No, jinak je zajímavé pozorovat sám na sobě jak je měněn úhel pohledu čtenáře na text, když se mu sdělí, o čem to jakože je, a jak to tam ten čtenář hned jakože najde ;o)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
egil (Stálý,Redaktor) - 11.7.2007 >
Tajný recept
Celý život
pro mě kosmetika a péče o pleť
spočívá ve dvou věcech: Ráno a večer
umyju pleť mýdlem
a pak se namažu —
obyčejným dětským krémem
Leniens!
A tak se o ni starám...
Je důležité, aby duchovní uspokojení
bylo v souladu s žitím.
|
|
|
<reagovat |
| | | <reagovat |
|
|
| holger (Občasný) - 5.7.2007 > Nemocný> Když jsi zvědavej, rád odpovím. ÷)) Strážce čistoty zdejšího serveru, pan archanděl by mne sice určitě napomenul, že vysvětlovat básně by se nemělo, ale prdím mu na perutě a navíc na tuhle říkanku už asi moc lidí stejně nevleze.
Celé je to taková procházka nadržené holky skrz rozpálené maloměsto, no a kousek za ním ji potká deflorace. Jestli s ní šel nějaký přítel nebo na ní někdo hupnul ze křoví, to už nechám na fantazii čtenáře.
A drátům rostou břicha? Jelikož jsem od fochu, dobře vím, jak v létě jsou mezi sloupy dráty prověšené, kdežto za mrazu drnčí.
Apropó kohout, tomu jsem se pomstil. protože mně babička nutila o pouti jíst vývar právě z téhle opeřené mrchy. .. Stačí?
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
| egil (Stálý,Redaktor) - 10.7.2007 > holger> Jo, tak nějak přesně jsem si myslel, že to máš...
Je to znát, holgere,
chybí ti koncept, necítím z tvé poezie širší zakotvení, sem tam se něco zaleskne, ale každej-pes-jiná-ves.
přesně typ poezie, k níž mi chybí důvod se vracet..
| | | <reagovat |
|
|
|
| holger (Občasný) - 11.7.2007 > egil> Milý egile, jediné, čeho se v poezii bojím, je pocit nudy.
Na základě jakých inspirací píšu a co mne k tomu nutí, to už mám celkem srovnané a necítím potřebu se do něčeho nutit.
Abych nezapoměl, montáže něčeho někam tvoří základ mé obživy, nevím, proč bych v tom měl pokračovat i ve svých básních. Tuto radost přenechám jiným, takovým těm skutečným básníkům, kteří ví, že skutečná poezie není psina, ale těžká dřina. ÷))
| | | <reagovat |
|
| egil (Stálý,Redaktor) - 11.7.2007 > holger>
Někdy před deseti roky jsem viděl v televizi cca osmdesátiletou Květu Fialovou dělat hvězdu...
Její ztěřelé šlachy se napjaly, zkornatělé žíly takřka slyšitelně zaskřípěly přemírou železa; a zvetšelé staré tělo provedlo zmíněnou cvičební figuru.
Komentář náhodného diváka: "Může být zajímavé vidět, JAK stařena dělá hvězdu, proč ne, ale já u toho být nemusím."
___
| | | <reagovat |
|
| Čtenář - 11.7.2007 > egil> Náhodou, kámo, Fialová je skvělá, na tu mi nešahej! Ostatně, když jsme u toho, třeba takovej Marceau taky už není nejmladší,a nebýt u toho,když dělá motýla, je životní katastrofa... Jo, kdybych já udělal hvězdu ještě v jejím věku. Jenže to má několik obtíží, jednak se jí nikdy nestanu, jednak ji neudělám ani teď,pak se takovýho věku ani nedožiju a jednak i kdyby, tak na kapačkách. Vidět květušku, jak dělá hvězdu, je tak trochu být přítomnej zázraku - tedy rozhodně většího, než kdyby se tam dobelhala na švejďácích...:) Takže buď rád, ne?
ŠS
| | | <reagovat |
|
|
| egil (Stálý,Redaktor) - 11.7.2007 > čtenář> :))
___
Tajný recept Květy Fialové
Jakou používáte kosmetiku a co všechno děláte pro své zdraví? Celý život pro mě kosmetika a péče o pleť spočívá ve dvou věcech: Ráno a večer umyju pleť mýdlem a pak se namažu obyčejným dětským krémem Leniens. Dříve stával 4,20, teď ho zdražili už na 24 Kč... Co se týče jídla, vždy jsem měla ráda zeleninová jídla, ovoce, sem tam rybku, ale o maso moc nestojím. Podobně jedla už moje maminka, která byla buddhistka. Buddhismus je blízký i mně. Takže beru jako samozřejmost, že s tím, jak člověk vypadá, souvisí také stav jeho duše. A tak se o ni starám. Je důležité, aby duchovní uspokojení bylo v souladu s žitím.
(Style)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
| Čtenář - 11.7.2007 > egil> Hele, já jsem šílená svině. A protestuju! Já nikoho nedisfakuju nebo co. Já jen, že Květa je dobrá žába, neměla to holka lehký a je to dobrá herečka. To že udělá kotrmelec v televizi mi připadá docela ok, netrpím nějakou potřebou usměrňovat stáří ani nemám důvod klopit zrak nebo zdrhat, když se vitální důchodci trochu rozjedou. Vlastně je mi ta vitalita stáří něčím sympatická i s těmi trapásky, co občas přinese. To jsem chtěl v podstatě říct - jakože na tom nic není a lidi, co maj takový keci, že u toho nemusej bejt, nemám v lásce, protože si myslím, že sou blbečci a maj fobii z toho se někde trochu ztrapnit nebo trpěj vlastní důležitostí a důstojností. Tolik k tomu.
Co se tyče okopíravaných článků z nějakýho bulváru, jakoimpuls k "mimoběžnému" dialogu, citím se k tomu jaksi nekompetentní - neboť mi to připadá velmi hloupé. Stejně tak jako ten ironický pokousek z toho udělat báseň. Obojí stojí za hovno.
Jinak se pochopitelně necítím nějak dotčenej ani rozvášněn, jen sem si rejpnul, odrejpnul něco podezřelého, a zaujalo mě to, vnímám to, už se v tom ale rejpat dál nechci. Ty mimiběžný dialoge!
| | | <reagovat |
|
| egil (Stálý,Redaktor) - 11.7.2007 > čtenář> Tak za prvé: non bulvar,
ale výňatek z interwiew (to je dost rozdíl, jasný?)...
za druhé: oním remixem se stáří nevysmívám, naopak, já se mu klaním..
za třetí*+za čtvrté*=za páté*
___
*není co dodat.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|