Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 10.11.
Evžen
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
fotka, která se nikomu nelíbí,ale právě proto ji nesmažu:)
Autor: Roe (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Estel (Občasný) - 17.6.2007 > no tak to zkus udělat dokonalejší ne? v momentě, kdy se to bude líbit i tobě to sem vrzni...
<reagovat 
 Roe (Občasný) - 18.6.2007 > Estel> mě se to líbí ale nechci aby to působilo, jakože se děsně vychvaluju když ta fotka podle někoho nemusí být dobrá....
<reagovat 
 Estel (Občasný) - 18.6.2007 > Roe> klidně se vychvaluj... nikdo jinej to za tebe totiž neudělá ;)
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 19.6.2007 > špatná fotka s komentářem - och ;o)
<reagovat 
 Roe (Občasný) - 19.6.2007 > Prokletí> och...mě se ta fotka líbí a tvůj komentář na tom nic nezmění;)...
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 19.6.2007 > Roe> 

ovšem to, že se ti to líbí nic nezmění na tom, že pokud jde o fotku, je mizerná námětem i provedením ;o)


<reagovat 
 Roe (Občasný) - 19.6.2007 > Prokletí> ona to taky neměla být žádná umělecká fotka, proto je to ve složce "ostatní"....
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 19.6.2007 > Roe> 

pak nechápu, že máš za potřebí to sem dávat

tož peace ;o)


<reagovat 
 Roe (Občasný) - 19.6.2007 > Prokletí> tak to mě teda pobavilo...je tu milion lidí a ty se zabýváš mou mizernou fotkou i když já sama přiznávám, že není dobrá:)..
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 19.6.2007 > Roe> 

Ono je nás tu třeba x, co sledujeme celou galerii, že ;o)

 

Otázka je jinde, chtěl bych vědět: Pokud autor sám ví, že je fotka/obraz/báseň/cokolic mizerná, proč ji sem dá? Je to exhibicionismus? Vědomý plýtvání časem jiných a prostorem webu? Sebehana? Nebo jen slabší intelekt? Těším na odpověď. ;o)


<reagovat 
 Roe (Občasný) - 19.6.2007 > Prokletí> odpověď je: si hňup, nic jiného mě nenapadá:)...
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 19.6.2007 > Roe> 

Jasně a ty máš pravdu a odpovídající argument proti jednoduchý otázce, mj. jsi skvělá a voníš ;o)

Pusu


<reagovat 
 Roe (Občasný) - 19.6.2007 > Prokletí> och ne jake skvěle odbočení od tématu..doufám, že teď už jsi se zařazením tehle fotky spokojeny...pusu ti posílat nebudu určitě si oslzlý a kdoví co ještě:D
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 19.6.2007 > Roe> 

Oslý? To mi ještě nikdo neřekl!!!! Děkuju... a prozradíš, z jazyka kterého kmene tohle slovo pochází? Český nejni.

Samozřejmě já odbočuju od tématu, třeba tím, že na otázku místo odpovědi prodám urážku? Nebo to snad někdo jiný? Jan Tleskač? Fantomas? Nebo snad... někdo úplně jiný? Jak jiné...


<reagovat 
 Roe (Občasný) - 19.6.2007 > Prokletí> a ještě k tomu neumí číst!
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 19.6.2007 > Roe> týjo a ty umíš opravit oslý na oslzlý a po špiónsku mě udat ;o)))) nemáš teplotu? a máš chlapa?
<reagovat 
 Roe (Občasný) - 19.6.2007 > Prokletí> jo nejspíš mám teplotu...:)...
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 19.6.2007 > Roe> na teplotu je nejlepší chlap, tak se do toho opři.... ;o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter