Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dcera svého otce - kapitola I. z kolekce Dcera svého otce - román
Autor: Bibiana Violet (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
ztratila (Občasný) - 6.7.2007 >

Já bych řekla, že to tak odpovídá. Obdivuju tě za tvou píli, ale to je asi tak všechno. Pro mě to má jednu stěžejní a drtivou vadu - je to neživotný. Hrne se to z tebe fakt jako jakási masa, kterou nemůžeš zastavit a musí ven - ale je otázka, jakou to má šanci oslovit ostatní.

.  


<reagovat 
 Bibiana Violet (Občasný) - 6.7.2007 > ztratila> V prvé řadě ti děkuji za tvůj čas, který jsi tomu věnovala. Je mi líto, že ti to přišlo takhle a musím přiznat, že za ty dva roky jsi první, ale připisuji to hlavně tomu, že tu je jenom zatím první kapitola. Ten příběh je v součastné době na internetu až do 16. kapitoly a už to mnoho lidí oslovilo a má to desítky příznivců. Vyzkoušela jsem to dát i sem na Totem. Každého názoru si ale vážím stejně, nikdo se nezavděčí všem a taky první kapitoly jsou někdy problém, protože všechno začíná a některé věci jsou zatím těžko stravitelné. Pevně věřím, že si to i zde najde své čtenáře. Jeslti někdy budeš mít chuť, zastav se později a třeba čti dál, nebo koukni na www.screamteam.cz/kniha . Jestli už mít chuť nebudeš, pak si osobně myslím, že něco zavrhuješ příliš brzy, ale je to tvá volba.
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 6.7.2007 > Bibi Violet> No, uvidíme. Rozjezd může být fakt pomalejší, ve Verneovkách jsem taky prvních padesát stránek četlo až při čtvrtém čtení.

S tím jírovcem to nebude tak zlé, není to tak dávno, co se skutečně ve všech dendrologických a botanických knihách ten strom uváděl jako kaštan koňský (jak to ostatně odpovídá rodovému jménu latinskému: hippocastanus); tož by ta mladá neměla asi na ostatní být tak přísná... i když to mladý holky bývají.

já oceňuju jistou kultivovanost projevu, u pokusů tohoto žánru nebývá pravidlem, že i a y jsou na svých místech ;)

Ale fakt se to děje pomaličku... to je skoro realtimový, než popíšeš jeden život, strávíš nad tím svůj... a já bych mělo taky?
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 7.7.2007 > Souhlasím s hořkým nic, popsalo to výstižně. Kultivovanost, ale zdlouhavost. Začátky příběhů jsou opravdu někdy krkolomné, já se nemohla prokousat Tolkienovými popisy a jak mě to pak bavilo:) Uvidíme, co řekne pokračování.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter