Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 10.11.
Evžen
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výpověď masochistky...
Autor: Rustika (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
opožděné zrcadlo (Občasný) - 14.7.2007 > ukrutné syntaktické lapsy
<reagovat 
 Rustika (Občasný) - 14.7.2007 > ryzí peří> A příklad by nebyl? To víte, nejsem tak obratná, jako Vy. Chytrému stačí napovědět, mě byste mohl raději větně trknout. Bylo by mi to více k prospěchu, než jen Vaše prázdné nic říkající tvrzení. Ani větou se to nedá nazvat...
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 14.7.2007 > Rustika> Taková skupinka vystrašených dívenek z vísek okolo a jedním klukem.

a jedeme dál. tady to ještě může být překlep, a je hned vedle s.
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 14.7.2007 > Rustika> vědí, co chtějí a umí si toho dosáhnout

to, že tu chybí čárka, je ještě fuk, ale "dosáhnout si něčeho" doposavad neexistovalo, bývalo prosté "dosáhnout něčeho"
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 14.7.2007 > Rustika> večírku konaném na jeho počest čtyřicátých narozenin

večírek konaný na jeho počest v den jeho čtyřicátých narozenin

večírek konaý na oslavu jeho čtyřicátých narozenin

možná, že by to dokonce šlo i jako večírek konaný na počest jeho čtyřicátých narozenin, i když to se mně nezdá
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 14.7.2007 > Rustika> jsem byla svědkem jednoho zpráskaného zaměstnance Velitelem

tohle vlastně nadvakrát: jednak (ač třeba posluchači z východu Česka nebudou chtít souhlasit) to není spráskaný zaměstnance velitelem ale zaměstanec spráskaný velitelem, jednak hrdinka asi nebyla svědkem spráskaného zaměstnance, nýbrž svědkem spráskání zaměstnance
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 14.7.2007 > Rustika> a dal by se ten text čistit ještě hodně dlouho, je totiž vážně neobratný. mně ale přijde nicotný, sorry, i jeho obsah, takže bych na to nerado dál plýtvalo energií.

doufám, že nyní je mé tvrzení naplněno aspoň zčásti těmi pár příklady. a větou se samozřejmě nazvat dá, dokonce to věta i je. a to, že v ní není přísudek, by tě nemělo znepokojovat.
<reagovat 
Rustika (Občasný) - 14.7.2007 > Hovno a drahá k sobě nejde... Navíc, chybí Vám tam sloveso, píšete, s prominutím, tak trochu, jako hotentot! Zřejmě milujete ten můj styl, evidentně mi ho některými svými neohrabanými hodnotícími příspěvky dost silně připomínáte. Je vidět, že Vás fascinuje nedokonalost...
<reagovat 
Rustika (Občasný) - 14.7.2007 > Super, zajímavé, něco opravím, přesto, mnohé mi nepřipadá, že je nutné nějak měnit. Jaksi, podsouváte mi tu Váš styl psaní, můj styl je jiný, asi ne tak čtivý, přesto jiný. Ale děkuji za podnětné příspěvky, mohu se jimi příště inspirovat...
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 14.7.2007 > Rustika> hovno, drahá.
<reagovat 
 Rustika (Občasný) - 14.7.2007 > ryzí peří> Ovšem, tentokrát jsou ve Vašem příspěvku ukrutné syntaktické lapsy, drahý.
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 14.7.2007 > Rustika> :))
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 14.7.2007 > Rustika> mohlo bych poprosit o příklad?
<reagovat 
 Rustika (Občasný) - 14.7.2007 > ryzí peří> Hovno a drahá k sobě nejde... Navíc, chybí Vám tam sloveso, píšete, s prominutím, tak trochu, jako hotentot! Zřejmě milujete ten můj styl, evidentně mi ho některými svými neohrabanými hodnotícími příspěvky dost silně připomínáte. Je vidět, že Vás fascinuje nedokonalost...
<reagovat 
Rustika (Občasný) - 14.7.2007 > Ale prosím Vás, určitě nejsem první, ani poslední, kdo si smazal textík... Navíc, mám tu ještě pár dalších nicků, tak to přepracované třeba fouknu pod nějaký jiný. Není to kvůli Vám! A běžte na ten koupák, nebo Vám zajde slunko!
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 14.7.2007 > 1. to, o čem mluvíš, není věc syntaxe, alébrž stylistiky. a výrazové prostředky ze dvou vzdálených stylových rovin používám záměrně. přemýšlelo jsem nad tím strašně dlouho.

2. sloveso mi tam nechybí. nepatří tam. představ si třeba rozhovor: - není ti zima? - ne. myslíš, že tomu druhému tam chybí sloveso?

3. jsm možná lakonické a stručné a tak. ale gramatiku většinou respektuju. a když ne, tak o tom zase většinou vím a vím, proč jdu proti normě či úzu. jiná věc je, že dělám spousty překlepů... a jiných konin. ale s tím se snad počítá. ovšem rádo se za to omluvím, bude-li mít niekto problém se srozumitelností.

4. tohle nemá moc cenu

5. jdu na koupaliště
<reagovat 
 Rustika (Občasný) - 14.7.2007 > ryzí peří> Správně, nemá to cenu, užijte si koupaliště.
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 14.7.2007 > Rustika> ty to mažeš kvůli mě? neblbni, vždyť by se mohlo stát, že projdu všechno, co napsalas -- to to pak všecko smažeš? zas namě tak nedej, nejsem zlé...

pa
<reagovat 
 Rustika (Občasný) - 14.7.2007 > ryzí peří> Ale prosím Vás, určitě nejsem první, ani poslední, kdo si smazal textík... Navíc, mám tu ještě pár dalších nicků, tak to přepracované třeba fouknu pod nějaký jiný. Není to kvůli Vám! A běžte na ten koupák, nebo Vám zajde slunko!

<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 15.7.2007 > Rustika> ok, slunka jsme zvládli ještě až až. bylo priam pekelné.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter