Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
La Femme
Autor: maxipesfeek (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
drfaust (Občasný) - 26.7.2007 > tudy cesta nevede
<reagovat 
maxipesfeek (Občasný) - 26.7.2007 > drfaust: Dik za zastaveni, ale podobna kritika je mi k nicemu. Muzes nejak rozvest, proc?
<reagovat 
prelda (Občasný) - 26.7.2007 > první dvě sloky jsou o dost lepší než ta poslední, ale ještě by to podle mě chtělo trochu zapracovat na tom, aby se to o trochu víc rýmovalo
<reagovat 
Čtenář - 26.7.2007 > konečně na totemu něco nového..
<reagovat 
maxipesfeek (Občasný) - 27.7.2007 > prelda: Dík za zastavení. První dvě sloky připravují půdu pro třetí, která tak nějak obsahuje pointu:) A svázané se mi to zdá dost, kde by se to mělo víc rýmovat?
<reagovat 
 prelda (Občasný) - 27.7.2007 > maxipesfeek> 

uznávam, že pokud tam ta 3. sloka je, tak by šla asi těžko té básni odpárat :-)

 

víc rýmu by to asi chtělo v první sloce, ale jinak dobrý


<reagovat 
markýza andělů (Občasný) - 27.7.2007 > No nevím..zkoušej dál...hodně štěstí přeji.
<reagovat 
maxipesfeek (Občasný) - 28.7.2007 > MA: Čistě subjektivních názorů bez jakékoli argumentace získám dost kdekoli; když už jsme na tom (nejen) literárním serveru, uvítal bych nějakou adresnou kritiku formální či obsahové stránky. Z "nelíbí", "no nevím" nebo "tudy cesta nevede" si nic nevezmu.

Má-li to znamenat, že báseň je dle tvého názoru naprosto špatná, tak to pls napiš těmito slovy a doplň svoje argumenty proč.

Měj se hezky,
MF
<reagovat 
  markýza andělů (Občasný) - 28.7.2007 > maxipesfeek> 

Jsi na literárním sesrveru, tudíž jsem předpokládala, že to pochopíš. Vlastně jsem Ti odpověděla. Určitě žádný pokus nelze považovat za zbytečný.. Taky se nepovažuju za žádného soudce..můžu Ti jen odpovědět, zda se mi to líbí nebo ne. Když Ti Dr. napsal, že tudy cesta nevede, je to ,, básnický" obrat toho, že se mu to asi moc nelíbí

Určitě by to chtělo vypilovat formální i obsahovou stránu, lae nemůžu Ti napsat, tohle tam napiš, tohle ne...

Tvoje báseň mi připadá strašně těžkopádná.

Prostě zkoušej dál. není to zlé, ale může to být lepší.


<reagovat 
 maxipesfeek (Občasný) - 28.7.2007 > markýza andělů> "že se mu to asi moc nelíbí" jsem pochopil, ale podobný názor bez argumentů má pro mě stejnou hodnotu, jako by ho vyslovil naprostý negramot. Podobně jako se nestane básní cokoli co sem někdo vloží, nestane se každý paušální odsudek kritikou.

"Určitě by to chtělo vypilovat formální i obsahovou stránu" Tedy po stránce formální: co nesedí? Počty slabik, rytmus, přízvuky? Kde? A obsahově - nějaké tipy? Nemá to pointu, jde o recyklaci stokrát použitých metafor?

Nepovažuji se za génia, ale taky si nemyslím, že "zkouším", že nemám tuchu co udělat s kterou slabikou, a že jsou moje texty zoufale začátečnické. To, že jsem tady týden, neznamená, že jsem začal před týdnem psát, ani že jsem nikdy nic nepublikoval jinde.

Opravdu si nemyslím, že je to až tak špatné, že není třeba k tomu více napsat, protože to "přece všichni vidí".

Že Ti "připadá strašně těžkopádná" je už aspoň nějaký námět k zamyšlení, byť nepříliš konkrétní.

MF
<reagovat 
afro (Občasný) - 28.7.2007 >

Erudované kritiky se zde stěží dočkáš... možná zcela vyjímečně... budeš se asi muset spokojit s líbí/nelíbí... to je bohužel fakt..

 

Ty se do kolotoče hodnocení zapojit nehodláš?


<reagovat 
 maxipesfeek (Občasný) - 30.7.2007 > afro> Dík za zastavení, hodlám:).

Ačkoli body myslím dávat nebudu, neb je to silně zavádějící.
<reagovat 
pmach (Občasný) - 3.8.2007 >

mě se líbí ten nápad, myšlenka, ale souhlasím s těžkopádností. Mě osobně nevyhovují tyhle konkrétní řádky a slova: a mravů příliš nedbat, nač, snáze, hůře. A závěr bych jen posunul to "se" takhle:

 

když víš že z jedů co jich je
se nejhůř dýchá
...ticho 

 

tyhle tři řádky se mi ale moc líbí.

 

zdar a nebud tak nervozni -)


<reagovat 
maxipesfeek (Občasný) - 3.8.2007 > Hoj, dik za zastaveni,
s tim "se" mas zrejme pravdu, lip to pak plyne.

Nervozni nejsem, fakt ne, akorat je mi milejsi vyargumentovany nazor (proto to sem davam), byt subjektivnosti se clovek nikdy uplne nevyhne, nez placnuti hole vety.

Takze jeste jednou dik,
MF
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter