Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 2.6.
Jarmil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
La Femme
Autor: maxipesfeek (Občasný) - smazáno


 maxipesfeek (Občasný) - 28.7.2007 > markýza andělů> "že se mu to asi moc nelíbí" jsem pochopil, ale podobný názor bez argumentů má pro mě stejnou hodnotu, jako by ho vyslovil naprostý negramot. Podobně jako se nestane básní cokoli co sem někdo vloží, nestane se každý paušální odsudek kritikou.

"Určitě by to chtělo vypilovat formální i obsahovou stránu" Tedy po stránce formální: co nesedí? Počty slabik, rytmus, přízvuky? Kde? A obsahově - nějaké tipy? Nemá to pointu, jde o recyklaci stokrát použitých metafor?

Nepovažuji se za génia, ale taky si nemyslím, že "zkouším", že nemám tuchu co udělat s kterou slabikou, a že jsou moje texty zoufale začátečnické. To, že jsem tady týden, neznamená, že jsem začal před týdnem psát, ani že jsem nikdy nic nepublikoval jinde.

Opravdu si nemyslím, že je to až tak špatné, že není třeba k tomu více napsat, protože to "přece všichni vidí".

Že Ti "připadá strašně těžkopádná" je už aspoň nějaký námět k zamyšlení, byť nepříliš konkrétní.

MF
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli maxipesfeek
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter