|
|
|
|
| Prokletí (Občasný) - 8.8.2007 > Karhaj(Sinner)> Karole, to stehno je přikrytý, koukej a nečum ;o)))
mi to přijde bezva, posun někam jinam, ta "neperspektivní perspektiva" prostoru vlevo hore dává grády.
poradím něco s puntíkama, který beru všema 10ti: my to te´d řešili na výtvarným setkání - pokud je uděláš všechny v obraze úplné, ne aby se dotýkaly hran a tím nebyly vidět celé, dostane to totální náboj, protože takhle to signalizuje nekonečnou plochu, zatímco s puntíky "uzavřenými" v obraze tam nastane skvělý přetlak.
prima použití modrých
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
| Dani (Občasný) - 8.8.2007 > Prokletí> V tuhle chvíli tě miluju!
Jo, měl to být posun a já si myslela, že jsem vyprodukovala cosi, co je na mě zcela výjimečné. Jenže reakce publika...to je ledová sprcha...to mlčení mě ničí. Myslim, že Karhaj na to kápnul. Asi na všechny to stehno působí jako pahýl, což vůbec nechápu... Chtěla jsem vytvořit jakýsi surrealistický dojem, kde vše je tak nějak bez tíže, bez reálné perspektivy a objemu a barev...Kolečkama jsem překvapila sama sebe
Díky, že máš stejnej vkus
| | | <reagovat |
|
|
|
| Prokletí (Občasný) - 8.8.2007 > Karhaj(Sinner)> Btw, co je to kýpeť? Ani můj otec - Slovák neví. To je zas nějaký výhodňárský hatmatilek?
Jasně, Dani tam má trochu zmatek, ten světlý reflex na noze ji opticky posunuje před látku, což je nesmysl. Mohla jsi to řešit buď drobným stínem nebo radši barevným reflexem v tónu textilu. Ale malovať vie ;o)))
Co se týče naše výtvarného setkání - pravidelná roční akce naší tajné výtvarné skupiny. Teď o nás byla poprvé za 10 let existence zmínka v Ateliéru, abychosem se na dalších 10 let spokojeně odmlčeli ;o))) Letošní téma bylo "puntíky" ;o)
| | | <reagovat |
|
|
|
nohome (Občasný) - 8.8.2007 > Pro mne velice zvlastni atmosfera (nevim delaj to mozna ty bubliny? prijde mi to jako takovy komiksovy dotvoreni nalady te divky - "vysumnela" :-))
Fakt libi moc.
PS: jako A3 format to moc nevypada...
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|