Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Putování po literárním webu
Autor: MírZemi (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
g morr (Občasný) - 8.9.2007 > A k čemu by ta cesta do vesmíru byla? ne že by se mi to nelíbilo... ale co kdyby se všechna literární díla nacpala do flašek a naházela do moře? Přispěju na to sbírkou svých vypitých.
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 19.9.2007 > nějak mi nejde do hlavy, jak je možné, že u příspěvku z 18.9. je poznámka z 8.9.... doufám, že je to jen nějaká technická chyba, ne žes to publikoval znovu .-))
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 19.9.2007 > Quotidiana> A to jsi redaktor? Je to v kolekci. Když teď klikneš u tohoto na další, dostaneš se na příspěvek, který je plánovaný na listopad.



Je to současně výhoda i nevýhoda. A já to beru, že to tak prostě je. Je to ovšem věc, která by měla být uvedená v nápovědě k Totemu. Kde ostatně o záludnosti tvorby kolekcí či sbírek není tuším nic.
<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 25.9.2007 > g morr> 

no co se týče programování a toho, jak totem technicky funguje, existují jeden až dva lidé, kteří to vědí a já mezi ně rozhodně nepatřím...

tohle se totiž objevuje i ve chvíli, kdy se dá něco publikovat znovu, třebas po úpravě textu atd... čímžto jsem to psala, protože by mne zajímalo, co s tím příspěvkem autor prováděl... :)


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter