Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Materialističtí filosofové v bráhmanském kastovním systému
Autor: Čestmír Esox (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
anae (Stálý) - 23.9.2007 > lesní poustevník - starý Ind kráčející navždy po splnění všech povinností života do jungle - to je ono!
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 24.9.2007 > Jaký to má význam pro součaný život u nás?
Doporučil 
<reagovat 
 Čestmír Esox (Občasný) - 25.9.2007 > Raimund> O tom se mi nechce psát jaký to má význam pro dnešek, anebo to nevím : ) Každopádně mi osobně přišel ten výše popsaný společenský princip zajímavý - fascinuje mne, že kdo měl před xx staletími v Indii majetek musel "držet hubu" a krok. Přišlo mi zajímavé dát sem na totem občas něco co mne trkne v knížkách které načítám pro studium religionistiky, možná to není dobrý nápad, nevím : )
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 25.9.2007 > Čestmír Esox> 

"Nápad"- spíš poznámka, o kterou se podělíš s ostatními.A oni potom třeba přemýšlí ( po dlouhé době).


<reagovat 
 Čestmír Esox (Občasný) - 26.9.2007 > Raimund> Mne jsi inspiroval Tvou otázkou, že o téhle citaci jsem pak víc přemýšlel + zahlídl jsem včera dokument o tom hnusu v metru co udělala sekta Óm šinrikjó. Vyšlo mi z toho, že budu co nejméně používat různé omílané slova (bůh, duše, atp.), neb je velká šance "zašpinit" sebe i text. No a i název kolekce se slovem religionistika jsem odstranil, máme dost jiných slov jak popsat skutečnost, aby to bylo užitečné.

Moc se mi líbí Kollerova píseň ...

...u zdi starý katedrály
spí tví strážní andělé
ty tě ale nezachrání
jsou to z pekla poslové...

to je paráda, tak fajná silná melodie, a evokuje to ve mně i tady tu opatrnost s používáním starých pojmů, systémů atp.

<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 26.9.2007 > Čestmír Esox> Mám dojem, že jsme se dostali k  jádru poezie nějakýma zadníma dveřma- taky dobře.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter