Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Pluto
Autor: sinah (Občasný) - publikováno 8.4.2002 (17:14:15), v časopise 11.7.2002



Poznámky k tomuto příspěvku
arkovic (Občasný) - 8.4.2002 > Kdo to? Co to?
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 8.4.2002 >
Body: 5
<reagovat 
westfood (Občasný) - 8.4.2002 >
Body: 5
<reagovat 
Ema (Občasný) - 8.4.2002 > Co to je? Nějakej starej vysavač? Super !
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 8.4.2002 > tomuhle k dokonalosti chybí snad jen profi nasvícení a zdá se mi jakoby byl o kousinýček ujetý úhel ....
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 8.4.2002 > nene Cave...profi nasvícení právě ne, protože tohle nasvícení působí jako to co se používalo v dobách těhlech luxů...
<reagovat 
toono (Stálý) - 9.4.2002 > nooo, dobry...
Body: 3
<reagovat 
Martina (Občasný) - 9.4.2002 > To je vysavač zvaný Kyklop :))) Tý jo, kde jsi to no "vyhrabal"...? :O)
Body: 5
<reagovat 
 sinah (Občasný) - 9.4.2002 > Martina> Na nějaký chatě ve stodole, rozhodně je to nejhezčí vysavač co jsem osobně poznal.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 9.4.2002 > OPĚT PRECIZNÍ PRÁCIČKA
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 sinah (Občasný) - 9.4.2002 > Lucie> díky. Pro mě další zklamání s fomou, tak jednou za dva měsíce si ten film koupím z nedostatku peněz - pak mě vždycky nepotěší výsledek. sem jim vymyslel reklamní slogan: FOMAPAN400 - ZRNO JAKO BRNO!!!
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 9.4.2002 > TO JAKO NENI DIGITÁL?
<reagovat 
 sinah (Občasný) - 9.4.2002 > Lucie> Na totem jsem dal doteď 28 fotek(pokud dobře počitam), z toho 5 z digitálu:majda,saxofonista,nosoko,ornž a "auto"portrét.Zbývající jsou focený fotákem vyrobenym v roce 1984, mým milovaným veteránem co měří jen světlo na střed, nic víc, nic míň.Sem si teda myslel , že poznáš co je z digitálu a co z klasiky...A NEPISCH prosim TEMA VELKEJMA PISMAMA,TO NECH ANDREMU...:)
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 9.4.2002 > HA HA JÁ SEM ANDRE:))
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 9.4.2002 > MILUJU KDYŽ MI NĚKDO ŘIKÁ, CO NEMÁM DĚLAT
<reagovat 
 sinah (Občasný) - 10.4.2002 > Lucie> Vvrrrr
<reagovat 
Martina (Občasný) - 9.4.2002 > sinah > no, to bych řekla, taky se mi líbí... :O) ... a ještě neříkej mi, že Ty vyvoláváš jinde, než doma sám? :))) O tom výsledku - jo, jo, mít tak vlastní komoru, možná by to pro mne byl příliš luxus, ale fotila jsem i v dětství na foťáku z "bakelitu" ...jednu černobílou fotku tu předvedu - rozcupujte mě. -bylo mi osm let. :)))
<reagovat 
 sinah (Občasný) - 10.4.2002 > Martina> Sice to vyfotím na černobílej film, potom to ale jeden specialista vyvolá, já to pak přeskenuju do PC a tam vyladím. Tak mám představu, co je na filmu a z pár políček si ve fotokomoře udělám klasický fotky větších formátů.
<reagovat 
Martina (Občasný) - 10.4.2002 > Rozumím. :))) Dík za odpověď.
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 7.2.2003 > Jeee, tan ma moje babka taky.:o))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter