Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
pokus o zánik domu MA
Autor: Ol_Lu_Ti (Občasný) - publikováno 19.10.2007 (11:48:11)
Osoby a obsazení:
obyvatel domu č.1: MA
obyvatel domu č.2: MA
obyvatel domu č.3: MA
zvířata: MA
pravěké krvelačné příšery: MA
zahrada a přilehlé okolí: MA
dům: MA
červené auto: MA

Starý dům s vysokými stropy a neobývanými pokoji, plný nečekaných zákoutí a mlžnatých chodeb. Sedí pevně usazen v rozlehlých zarostlých zahradách jižního Walesu (doby, kdy plul po průplavech mezi jednotlivými jezery jižní i severní polokoule, jsou pryč).
V nejstarších zákoutích pozemku zoologická zahrada. Do domu někdy zaléhají zvuky stád kopýtek, také ale strašný řev nikdy nespatřených pravěkých příšer.

Děj začíná v okamžiku, kdy hranice zoologické zahrady přestanou existovat. Nikdo neví, co se stalo. Při rekonstrukci událostí vypráví malá holčička, že v té době seděla na stromě, hrála si s větvičkou podoby geparda a dostala strach. Uvědomila si nebezpečí všech těch zavřených zvířat.
V tom okamžiku je zahrada plná zubů a drápů, nad stromy vyčnívají krky obrovských ještěrů, ozývá se řev.

Tři obyvatelé nasedají do červeného auta a snaží se projet zahradou. Auto je po chvilce vidět zkroucené nad vrcholky stromů a ozývá se smrtelný křik. Obyvatelé pobíhají po domě. Bední okna a dveře. Je jim jasné, že dům nevydrží.

Zadním vchodem vtrhá do domu hejno maličkých zubatých ještěrů a trhají na kusy několik obyvatel přibíjejících prkna přes okno.

Někoho napadne ukrýt se ve sklepě. Vendetový vchod do jeskyně. Oheň. Začouzený topič se směje.

STŘIH

Je tu ještě jedna postava. Nemá žádnou podobu, jen hlas. Strašně se směje a říká: jen si to prosimtě nevysvětli tak, že nemáš vylejzat z domu, abys přežila. Znáš se, žejo?



Zkáza dál nepokračuje. Malá holka přestala mít strach. Má ve svém vědomí osud celého domu. Zažila strašné věci. Měli by se o ni starat.

Pár obyvatel přežilo.

Pupíkatý vysmátý kotelník podobný básníkům haiku začíná vařit zelňačku. Ve sklepě je teplo, obyvatelé /dost falešně) zpívají, holčička se usmívá.

Až se najedí, půjdou uklidit zahradu.


Poznámky k tomuto příspěvku
Quotidiana (Občasný) - 19.10.2007 >

MA jsme říkali škole, kam jsem chodila...

 

ale asi bys to měl/a trochu víc rozpracovat, tohle vypadá spíš jak poznámky ke scénáři...


Body: 2
<reagovat 
 Ol_Lu_Ti (Občasný) - 19.10.2007 > Quotidiana> nic se nebude rozpracovávat:) to JSOU poznámky ke scénáři:) a nemůžu za to, že tu není dost chlívečků a HLAVNĚ - že mě chlívečky FAKT nebaví a nezajímají:)

díky za známku - cítím se hned jako v MA:)
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 19.10.2007 >

:)) no alespoň odhad mám dobrý .))

 

já se ale spíš snaží apelovat na to, aby tu lidi publikovali něco, co má smysl číst a co by si chtěl přečíst i někdo jiný, poznámky ke scénáři jsou fajn, ale proč to publikovat???


<reagovat 
 Ol_Lu_Ti (Občasný) - 19.10.2007 > Quotidiana> no protože TADY tenkrát vznikl pupíkatý kotelník - je to dokument a je třeba to mít zdokumentovaný:) a protože mi přišlo, že to může pobavit (zaujmout) - asi proto se publikují věci, ne?:)
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 19.10.2007 >

Se hnedka nečerti.

 

K dílu: opravdu třeskutě nápadité.


<reagovat 
 Ol_Lu_Ti (Občasný) - 19.10.2007 > šedé> se nečertím - aspoň si to tedy myslím, ale možná se mýlím:)

ano - myslím, že je to FAKT dobrý dílo:)
<reagovat 
Adina (Občasný) - 19.10.2007 > Hm, bacha na holčičku, mohla by se chytit nějakejch špatnejch sociokulturních vlivů, lihovin a tak...
<reagovat 
Ol_Lu_Ti (Občasný) - 22.10.2007 > jasně:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter