Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Venus z kolekce Midi
Autor: PeerGynt (Občasný) - publikováno 16.4.2002 (18:58:11), v časopise 22.4.2002
další v kolekci>

Mezi oblaky se rozzářila Venuše.

Vábí mě k sobě jako petrolejka můru.

Její chladné světlo vplétá se mi do duše.

Ta za ním vlaje a stoupá stále vzhůru.

 

Mezi oblaky se rozzářila Venuše.

Nahlíží ze svého nebeského sídla.

Její chladné světlo vplétá se mi do duše.

Doufám že vyhasne, nežli spálí moje křídla.



Poznámky k tomuto příspěvku
Martina (Občasný) - 16.4.2002 > Perfektní - text i hudba k němu... :O) Líbí.
Body: 5
<reagovat 
 PeerGynt (Občasný) - 17.4.2002 > Martina> Díky, ale není to text a hudba k němu, ale hudba a k ní text ;-)))))
<reagovat 
kafka (Občasný) - 17.4.2002 > docela fajn, chybí mi k tomu ta muzika :)
Body: 3
<reagovat 
Martina (Občasný) - 17.4.2002 > PeerGynt > Já vím..., psal jsi to myslím v úvodu... chci tím naznačit, že by to tak i mohlo být obráceně - tedy: že se text k hudbě hodí ...a hudba k textu taktéž... ;O)
<reagovat 
Ema (Občasný) - 17.4.2002 > Jo, není to špatné, jen mám asi moc citlivý uši nebo co, strašně mě bolelo takový to pískání, nějaký tam jsou častý hodně vysoký zvonivý tóny. a dřívější se mi upřímně líbily víc. Básnička je ale pěkná (teda text) hudba se k ní hodí celkem. Je taková kosmická. Možná jen málo melodická. Ale zase - jsem laik, teprve se snažím něco tvořit, takže do toho asi nemůžu moc kecat :))))
Body: 3
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 17.4.2002 > Kurňa, PeerGynte, jdeš do sebe, ten hudební doprovod, respektive hudba, k níž jsou psány verše, je namakaný a věstí nemalý pokrok oprotiv minulým věcem, líbí, nemálo, pěkné!
Body: 5
<reagovat 
angilek (Občasný) - 23.4.2002 > Tedy, co dodat???Nááááááááááááááádhernýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýý!!!!
Body: 5
<reagovat 
xxxxxxx (Občasný) - 14.10.2002 >
<reagovat 
lakali (Občasný) - 27.11.2003 > No,docela jsem z toho překvapená pěkně :)jakože hezky :) když s tebou teď zpívám druhej hlas...zní to tak jinak...
Body: 5
<reagovat 
Biankka (Občasný) - 22.2.2005 > Joo tak to se mi líbí
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 3 4 (5) 6 7 8 9 10 11 12
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter