Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Číhání (jedna z Prostomluvů)
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 5.12.2007 (10:46:50)

Louka
   se
po hnu la

dvěma
  nahým milencům
    spícím
ukradl duši
hledáček
  zrcadlovky.

Divadlo války
  na nebi
zloději bouřku
z kulis
vybubnovalo.

***

    


Poznámky k tomuto příspěvku
Kejchal (Občasný) - 5.12.2007 > drzej šmírák...
Doporučil 
<reagovat 
Klasta (Občasný) - 5.12.2007 > docela pěkný, čitelný:)
Body: 4
<reagovat 
Robert Čiči (Občasný) - 5.12.2007 > tak nejak to je, chtel bych jednou videt podrobny mechanismus valky - tady jde prece o svetovy mir, Love not War. Basnici (i basnirky) maji sve misto ve spolecnosti : )
Doporučil 
<reagovat 
magie_esence (Občasný) - 5.12.2007 > libé pro mě
Body: 5
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 5.12.2007 > čelem vzad,přijdu jindy.. ;x)
<reagovat 
Čtenář - 6.12.2007 > Odvozujeme sebe od druhých, protože bez té konfrontace by nebylo ani naše "já"!
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 7.12.2007 > nádherně gradující..umělec vaří z vody k dokonalosti
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 5.12.2007 > asi si udělám statistiku, v kolika procentech básní se vyskytují vztahy a erotika (troufnu si říct, že v cca 99% básniček:-) .. o čem jiném taky psát? ..
Body: 5
<reagovat 
 Přeslička (Občasný) - 5.12.2007 > anae> a on je život ještě o něčem jiném než o vztazích?
Body: 5
<reagovat 
 damika (Občasný) - 5.12.2007 > Přeslička> Mám pocit, že je hlavně o nás, ale my sebe pořád odvozujeme od druhých...jen můj názor.
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 5.12.2007 > Damika> 

Wittgenstein dokonce hovoří o něčem jako "mýtus první osoby". zvířata nemají individualitu v té míře, v jaké podléhají instinktům, lidé v té míře, v jaké jsou součástí své kultury - která je především v myslích jejích členů a projevuje se nejbezprostředněji v jazyce

 

jsem si to dovolil rozvinout a popsat...


<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 5.12.2007 > ariel> tak, křesťané tvrdí, že zvířata nemají duši, neuvědomují si své já, reagují pouze pudově...
<reagovat 
 damika (Občasný) - 5.12.2007 > ariel> ..dlouho jsem nečetla..přichází čas..
<reagovat 
 anae (Občasný) - 5.12.2007 > Janele z Liků> zvířata mají duši a jsou moudřejší než lidi .. a nejmoudřejší jsou stromy :-) .. přírodní lyrika a pohled na svět očima brouka nikoho nijak moc nezajímá :-)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 5.12.2007 > anae> Tak, třeba vlček Egon, který nám dědepisáře zachránil, když mezi řádky mrkví chytla ho příhoda, za košilu jej chňapl a dotáhl jej k polní cestě...Zvířata mají duši, můj Bebech má duši čerta, není chytřejší potvory... Zvíře je mnohdy vznešenější než člověk...
<reagovat 
 damika (Občasný) - 5.12.2007 > anae> Myslím, že všechno je "moudré", jen ne všichni z nás to "vidí".
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 5.12.2007 > Damika> já mám třeba děsně moudrý rukavice,jsou s pruhama a není na nich vidět omakanost ;x)))

jojo,už mlčím :x/ a pojď kecnou OOooOO
<reagovat 
 damika (Občasný) - 9.12.2007 > zanzule> Připadá mi, že moudří lidé vypadaj dost omakaně...asi blbnu (jde to vůbec ještě?)...mám jít kecnou? Nějaký pražský hantec? Kudyma se to jde?:-X  ;)))
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 9.12.2007 > Damika> ne,už to víc nejde ;x)))

a jdi pořád dopředu, bez otáčení .. bez namáčení ..
<reagovat 
 damika (Občasný) - 10.12.2007 > zanzule> Smrádku...stejně vím, že tlapeš pořád za mnou. ;)))
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 10.12.2007 > Damika> Tlapej a nekecej .. alespoň úsek 1km cesty bez chroští,plíííís ;x))
<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 3.3.2008 > přiznávám, jsem poněkud unavený a zas bych se jen opakoval .)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter