Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Báseň depresivní
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 14.12.2007 (23:53:48)

(Tato báseň je pro L., tak dlouho hledaného a tak pozdě nalezeného)

 

 

Tříska zarytá pod mou kůží

- Sama jsem nevěděla

Že až tak hluboko -

Tříska co nikdy nevyndám

Co bude při každém

Neopatrném doteku

Bolet

 

Nemohu být s Tebou

Ani bez Tebe

Tak hloupě opakovaná fráze

Tak blbě pravdivá

 

Prázdnota ve mně

Když se mnou nejsi

(Nejsi už dlouho)

Zoufalá žízeň

Po jediným slovíčku

Ve starý esemesce

Zoufale zbytečná…

 

To už tu někdy bývalo

Už jsem se někdy rozdírala

Pro někoho kdo mi navždy

Zamíchal karty

 

Přišli jste dva

A dva jste mě nechali

Vyhořelou

(Moc nebo málo

Na jeden život?)

 

Jeho mít nemohu

A Tebe

Nechci…

 

Ale žhavá bolest

Pociťovaná z hrůzy

Že si v životě

Rozbiješ ústa

Vynáší na povrch

Ostrý zrnka prachu

Usazenýho jinak

Bezpečně

Na dně mý duše

Říká že srdce

Vždy bude bít pro Tebe

(A nedá se

Nijak uklidnit

Když v břiše máš ježky

A kladívka buší)

 

Já trpím za Tebe

Ty trpíš za mě

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Oplatka (Občasný) - 17.12.2007 > Že tě to baví, sem chodit a navážet se do jiných lidí. Člověk má právo vyjádřit poezií své niterné pocity, v tom mu nikdo nemůže bránit, jedině bezohlednej omezenec. Podobný reakce ukazujou tak jedině, že někdo jinej tady nemá něco vyřešenýho, co?
<reagovat 
Čtenář - 17.12.2007 > Tak ano, ale na veřejném serveru se k tomu může kdokoliv jakkoliv vyjádřit. No ono ti nedošlo, kdo to píše, ale to je jedno. Necháme toho. Hezké vánoce. A.
<reagovat 
Čtenář - 17.12.2007 > Ty hele. Nechceš začít navštěvovat psychologa? Se divím, že tě to baví, neustále dokola řešit své staré známé a jejich nové známosti a já nevím co. Si máš raději uspořádat svůj vlastní život a nekakat se do druhých a nemusíš pak mít úplně zbytečné podzimní depky, ne?
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 18.12.2007 > Soutěžící> Milej nadčasovej mužskej principe (checht, jeden svůdnej, přiměřeně děravej úsměv), tahle poznámka svědčí o tom, že ti fakt chybí chromatida:o)
Já tady teda vidím trochu patos, ale kakání se do druhejch mi teda uniká, vod toho jsou tu haldy jinejch a navíc mi tak nějak nepřijde,že se projevuješ tam, kde se fakt někdo do někoho kaká:o) Holt chlapi jsou srabíci, s tím už jsem se smířila:o)
Co se týče rozebírání starejch a novejch známostí, uspořádání života a zbytečnejch (celoročních) depek.....to je takovej trochu plošnej problém, nichts wahr? :o))))) Až se jako správnej chlap naučís mačkat ctrl, můžeš to kopírovat pod devadesát devět příspěvků tady:o)
<reagovat 
 čtenář Aleš - 18.12.2007 > Soutěžící> No jó no. Je fakt, že jsem se včera trochu unáhlil a napsal něco někam, kde se to nehodilo. Ani tak nejde o ten text, jako o interakci, kterou jsem během podzimu měl s autorkou. A autorka je opravdu hodně divná osoba, když to řeknu slušně. Ten text s tím v něčem trochu souvisí. Ale to sem opravdu nepatří. Takže se odsud v tichosti vytratím pryč. Aby mě třeba opět nevytočily nějaké Oplatčiny básničky.
<reagovat 
Adina (Občasný) - 18.12.2007 > A milá soutěžící, kdybys vážně chtěla pokecat s psycholožkou, tak písni a dohodnem termín, ale nesmí ti vadit, že jsem nedotažená a po vůli ti budu až po novým roce:o))))
<reagovat 
 čtenář Aleš - 18.12.2007 > Soutěžící> Já prožívám něco jako posttraumatický stav, tak se možná ozvu po Novém roce. Tady je to moc veřejné, abych to tu více rozváděl.
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 18.12.2007 > Adíku, sejít se musíme, co se mnou nebydlíš, je mi moc smutno!!! I když Tě můžu ujistit, že mám život navzdory názorům jiných momentálně uspořádanej. Ta "depka" byla úmyslně vyvolaná, když jsme to tu vyhlásili jako téma, kdo jinej by se na to měl dát než redaktorka?
Ještě něco pro pobavení ohledně těch bývalých partnerů: jeden z nich mi nedávno při setkání navrhoval, že by bylo nejlepší, kdybych současné partnerky mých bývalých partnerů postřílela. Zajímavé zrovna od něj, protože by se to týkalo i jeho partnerky, že. Dodala jsem, že ještě lepší by bylo postřílet rovnou i bývalé partnerky mých současných partnerů, pro jistotu. Teď se pokouším dát moji nejlepší kamarádku dohromady s jedním mým bývalým partnerem. Tak si říkám, jestli se jí vlastně nechci zbavit?!
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 18.12.2007 > Ty unáhlené reakce jsou u Tebe vcelku běžné, na to už jsem zvyklá. Básníci jsou asi obecně trochu divný lidi, poté, co jsem s nima dneska v noci seděla do čtyř hodin, se mi to jen potvrdilo. Ostatně, kdo není v nějakém smyslu divný? Se čtením mých básniček je to na vlastní riziko. Teď jsi mě docela inspiroval a řekla jsem si, že by nebylo špatné napsat o všech mých bývalých partnerech - za A, za B, za C... Jo, a taky si myslím, že není moc vhodný zneužívat toho, že o mě máš nějaké interní informace. To se myslím nedělá, hm?

<reagovat 
 čtenář Aleš - 18.12.2007 > Soutěžící> Jestli jsem tě k něčemu inspiroval, je mi ctí. Jinak myslím, že se tu dostatečně kvalitně ztrapňuješ sama svýma řečma a těch pár vět, co jsem prohodil já, se tu ztratí jak slina v řece.
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 18.12.2007 > Člověče, co jsem Ti udělala, že jsi na mě tak hrubej? Dělám si, do háje, legraci, ještě jsem neslyšela, že by se někdo mohl ztrapňovat tím, že bere věci s humorem. Ty jak vlezeš na Totem, tak je z Tebe úplně jinej člověk. Asi tady má na Tebe ta atmosféra, plná častýho urážení jinejch, nějak neblahej vliv. Že úmyslně píšeš věci, o kterých dobře víš, že můžou druhýho zranit. Co takhle si připomenout slova Co nechceš, aby Ti jiní činili, nečiň Ty jim?
<reagovat 
 čtenář Aleš - 18.12.2007 > Soutěžící> Se mi stalo hodněkrát, že jsem žertoval a někomu to přišlo trapné. Nezačal jsem mu ale hned nadávat za to, když mi to řekl. Abys ale viděla, že jsem dobrosrdečné povahy, tak dobře: "Cos napsala výše je tak vtipné, že když jsem si to teď znovu přečetl, od samého smíchu jsem si cvrknul do slipů." Teď už spokojenost?
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 19.12.2007 > Nějak jsem přehlídla, že bych Ti nadávala. Proč bych to měla dělat? Zdá se mi, že mluvíme každý jinou řečí. Připadá mi, že všechny moje v dobrý vůli napsaný věci obracíš v nějakej výsměch vůči mně. Moc nerozumím, proč to děláš. Já bych chtěla klidnou rozumnou přátelskou komunikaci, po ničem jiném netoužím. Můžeme se zkrátka bavit normálně? Když se snažím být vtipná, nefunguje to, tak Tě o to zcela prostě a jednoduše žádám. Žádný výsměch, snižování druhého a tak dále. Já jsem jinak ráda, že mě čteš a komentuješ, a mrzelo by mě, kdybys měl přestat, i přes všechno výše napsané. Přeju Ti jenom to nejlepší!
<reagovat 
 čtenář Aleš - 19.12.2007 > Soutěžící> Tak asi většina z nás už potřebuje mezisvátkové volno...

Jinak nemyslím, že bych byl jiný na Totemu než v reálu. Sem tam mi taky někdo řekne ať z něho nedělám blbce, nebo ať ze sebe nedělám kašpara. Vesměs si to lidi neberou až takhle osobně jak ty. A většinou se se mnou dá komunikovat normálně. Svoji sebereflexi si musíš udělat ty sama.

Jinak to ber pozitivně, že alespoň ti sem tato hádka třeba přitáhne více čtenářů a třeba ti někdo dá i věcnou kritiku k básni. Já jsem rád, že jsi ráda, že ti sem píšu a jestli sem budu psát méně, nebo vůbec, tak jednoduše proto, že mě to tu už tolik nebaví. Už i pod svýma nickama se zde vyskytuji čím dál tím méně. Taky přeji vše nej.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter