|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| hermit (Občasný) - 9.1.2008 > touha> je to sice rozsekaný na fašírku, ale dávám tam do tý sekaný obecně známý smyboly, nebo mýty, v mozku by se to mělo umět samo automaticky poskládat průměrnému Středoevropanovi zase hezky dohromady :-)
dík
díky všem
| | | <reagovat |
|
|
| hermit (Občasný) - 10.1.2008 > touha> podle mě je to skládání podvědomej proces, stjeně jako to v podvědomí zůstává, to znamená, že tomu nějak rozumíme,i když vlastně nedokážeme říct, o co jde. (hihi, úplně stejnej dojem jsme vlastně měl z heideggera, kterej taky ve svých neprostupných litaniích psal, že "bytí už nějak rozumíme...." tož to jo, ale zato heideggerovi jsem nerozuměl nikdy, teda. :-)) )
| | | <reagovat |
|
|
|
|
| hermit (Občasný) - 10.1.2008 > anae> díky, ale nejsem plodnej vůbec, tohle jsou všechno starý věci, v posledních letech jsem psal jen fejetony do novin, možná je sem taky se zpožděním frknu, no. dávám to sem, protože mě baví, když mi někdo napíše, že se mu to líbilo, ale když mi napíše, že se mu to nelíbí, tak to se mi teda nelíbí zase. :-))
| | | <reagovat |
|
|
|
|
tuik (Občasný) - 5.3.2009 > no teda, to je uplne nejlepsi, co jsem tu od tebe nasla...mozna krome te jedne fotky:)
hlavne prvni cast...vlastne i druha
ale "vevinout" me skoro irituje, zbytecne chces ukazat, ze to se slovama umis...takove skacelovske, ale z te strany, kterou na nem nemam rada.
napred jsem si ani nevsimla jak je to rozbity, z dalky to dava smysl:)
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
| hermit (Občasný) - 6.3.2009 > tuik> vevinout mně nikdo ještě nekritizoval, díky!....:-)
jsem rád za čtení, o to mi šlo, aby ten chaos dával smysl - řekněme z určité vzdálenosti vnímání. mělo by se to zase v mozku poskládat do smyslu. :-)
dík.
| | | <reagovat |
|
|