Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 14.11.
Sáva
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Drogy a společnosti z kolekce Zoón politikon
Autor: j'en ai marre (Občasný) - smazáno


Thomas Hudson (Občasný) - 5.5.2002 > čmelák + bobr : Mám dojem, že to všechno souvisí. Za prvé domněka, že se jedná o špatné vychování u Čmeláka je totožná s bobrovým "...je to právě dnešní společnost, která je "produkuje"..." akorát se jeden dívá na konkrétní případ a druhý se pokouší konstatovat obecný soud. "High society" v pasťácích je právě následek onoho vychování společností. Dovolil bych si říct, že začínáme mít v podstatě podobné problémy jako cikáni. Způsoby, které v nás pomalu a klidně rostly se takřka během "jedné noci" změnili a my nevíme co s tím. Zvyklý mít společností určenou nějakou roli, najednou tápeme v myšlence : postarej se sám o sebe. Proto se trendem dnešní doby stává tolik omílané "hledání smyslu života" (pokud mohu doporučit, jděte na český film Výlet - po této stránce je to vynikající sonda). Tohle je vlastně Čmelákovo "roztříštění hodnot" - já mám za to, že jsou hodnoty uplně ztraceny a musíme si najít jiné. V poslední době se hodně zabývám myšlenkou náboženství - křesťanství ztratilo punc (slovy Junga "..ztratilo své symboly a smysl těch symbolů...") a vzhledem k Jungovi se začínám domnívat, že dnešním náboženstvím a srovnámím hodnot bude právě psychologie. Bohužel jsme v tom mezníku a dopadneme asi nejhůře, než se tohle "náboženství" začne praktikovat. Na závěr bych chtěl oponovat Čmelákovu "ale oni snad už z toho nejsou frustrování, prostě takový jsou" - v jednom ohledu je to asi pravdivý výrok, ale moc povrchní a smetající ze stolu. Flustrace v nich je protože se tenhle způsob neměl čas zakořenim v naší psychologii. Nemá to prostě žádný vyvin. Najendou je to tu. Takže z toho plyne, že flustrace, která je u nás ještě na programu u nich není protože se přesunula do podvědomí a teď s nimi cloumá. Opět použiji Junga - "dnešní společnost je strašně nevědomá" a musím přiznat, že to kolem sebe vidím a cítím na vlastní kůži.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Thomas Hudson
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter