Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 14.11.
Sáva
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Drogy a společnosti z kolekce Zoón politikon
Autor: j'en ai marre (Občasný) - smazáno


čmelák (Občasný) - 6.5.2002 > KarelHusa> ad1) fakt nevím, ale zkus se nechta zmarazit. ad2) hodnoty jsou sociální fikce, jsou to statky, statusy, nebo jestli chceš tak kompromisy. nejsou oprávněné ani náhodou. stejně jako pravopis, nebo zvracení po pozření psiska. hodnoty jsou to čemu foucault obecně říká epistémé. ad3) hodnoty nespočívají ve vnějším světě, ale ve světě vnitřním a tak si v té naší roztříštěné společnosti holt budeme muset najít svoje vlastní hodnoty. hodnoty, které jusou jen pro nás, případně pro druhé. úpro někoho to bude bussiness, pro jiného to bude bůh, pro třetího třeba vědění. třeba i ty peníze, i to je legitimní hodnota. ad3,5) smysl života je příliš utopická konstrukce, než abych něčemu takovému dneska propadl. ad4) ale to víš že existovala, ale měla svoje sanatoria svoje vlastní komunistický lázně a nebyla na očích. myslíš vážně, že ne? dnes už není vůbec tajemstvím, že drogová scéna v postkomunistickejch zemích byla celkem již vzrostlá, ale měla docela jinou strukturu. ale o tom jde najít na netu celkem dost informací a tak tě na ně odkazuju. Bobr> aha, takže dekriminalizace znamená vlastně totéž co legalizace, ale bez ekonomického využití (prodeje). nevím jak je to s tím holandským modelem a já bych byl pro to, co navrhuješ všema deseti, ale... zkrátka: kdo si co vypěstuje, to si taky vyhulí a basta, jenže... mám pocit, že by to nefungovalo. a) marihuana je také společenská droga a tedy se užívá ve více lidech, takže by se stejně distribuce nezabrzdila a za b) zlatý český člověk bude rád pěstovat pro vlastní potřebu celá pole, aby je pak mohl prodat, :). nevím jde buď zavést buď legalizaci a nebo obrovskej byrokratickej aparát (což si ale naše milá ČR nemůže ani náhodou dovolit, když potřebuje na gripeny), tudíž to asi nepude. takže já vidím legalizaci i s komerčním využitím jako docela jedinou možnost jak a) kontrolovat konzumaci, b) regulovat distribuci a za c) mít s toho taky něco pro stát. sranda ale bude, jak budou např. policajti na silnici kontrolovat, jestli člověk neřídí zhulenej. jo a mj. já považuju za měkký drogy i LSD, ale to už je fuč. extázi nevím, tu jsem neměl. problémem ale zůstává a to mě trápí víc, jak "minimalizovat ztráty" po konzumaci tvrdých drog. prevence? v ČR jsou protidrogový programy tak směšně "účinný", že si děti daj pak ještě před tim střediskem kde se to zorganizovalo jointa a smějou se preventátorům. represe? ano, ale správně zacílená a v tom socdemáci celkem hejbly kostrou. takže zase zůstává otázka co vlastně dělat před tím, než se děti s drogou setkají, jak v nich vyhovávat odpovědnost za sebe. a ještě jedna poznámka k protidrogovejm preventátorům. není vyjímkou, že je někde potkáš jak balej spratka a zvou tě , to je fakt už celkem smutný.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli čmelák
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter