Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 14.11.
Sáva
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Drogy a společnosti z kolekce Zoón politikon
Autor: j'en ai marre (Občasný) - smazáno


Thomas Hudson (Občasný) - 7.5.2002 > 1) No právě před několika generacemi to lepší bylo i nebylo. Na úkor toho, že ženská skoro nic neznamenala, byla rodina spolu a fungovala, jak bylo na tehdejší dobu zvykem. Dnes mi připadá že to prostě nefunguje vůbec, což mi přijde ještě horší. Přišla emancipace žen a to mi přijde asi jako základní problém dnešní rodiny. Jsem PRO emancipaci, ale aby dva rovnoprávní lidé spolu mohli žít musejí mít být rozumní a musejí to mít srovnáno hlavně sami se sebou, protože každý může chod nějakým způsobem rovnoprávně ovlivnit. Domluva mezi lidmi mi přijde v dnešní době kritická a to že je třeba něco domlouvat když najednou vystoupíš ze zamilovanýho transu to je fakt. Jinak rodinu jsem zmínil proto, protože i přijde jako největší vliv pro formování člověka do budoucna. S těmi hodnotami mám stejný názor jako čmelák (že jsou uvnitř člověka - ne žádné fyzické statky), ale aby je člověk začal hledat musí mít alespon nějakou pevnou půdu pod nohama. 2)Náboženství bylo podle mne taky vymyšleno. Vymyšleno lidským duchem - jeho nevědomím - jeho archetypy. 3)Dokážu pochopit o co v bibli jde, ale asi se s tím nemůžu jako dnešní člověk v dnešní době (která si hraje na přesnou)ztotožnit - což je tvoje, že mi přijdou biblické obrazy zcestné pro dnešek. Nebo lépe řečeno by mi to nepřišlo zcestný, kdyby náboženství člověk během toho věku nějak vyvýjel. Ano bylo něco před dvěma tisíci lety a já jsem schopen se s tím ztotožnit, ale připadá mi, že to je pořád stejný. Obrazně řečeno : že by křesťani chtěli pořád nosit primitivní kutny, chodit bosy. Prostě mi to přijde jako stará škola. Ano odpovídá na otázky. ANo lidé jsou pořád stejní a mají stejné problémy + nové problémy s adaptací na dnešní dobu. Nejde žít pořád ve staré době. Nebo jde, ale stará doba už není a musíme se přizpůsobit nové. Asi se míjíme v pojmu PSYCHOLOGIE...nemám na mysli tu část, kde člověk léčí protože má nějakou neurózu. Mám na mysli prohlubování vědomostí o sebe sama. JInak mám dojem že dnešní svět je už skoro celý popsán fyzikou a matematikou. POstoupili jsme v tomhle ohledu o hodně dál, ale pořád ještě něco chybí. 4) Tak to v tom přpadě vidíme stejně. Tak jsem to myslel. Ze se před tím utíká, ale přitom se to strašně chce.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Thomas Hudson
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter