Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 2.6.
Jarmil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dospívání
Autor: zzzz (Občasný) - publikováno 5.2.2008 (21:00:00)


ariel (Občasný) - 10.2.2008 >

i tak by se to dalo interpretovat. nádobíčko jako pohlavní ústrojí, medvěd, to bejvá mateřskej symbol - huňatá medvědice do níž se dítě zachumlá, ale která ho může i podrápat. medvědi versus děvčata, tam se to od toho mateřskýho symbolu překvapivě zas tak neliší, i když to má aspekt sexuální a vztahovej mezi mužem a ženou. medvěd taky jako symbol určitý neohrabanosti, která je ale v přírodě spíš jen zdánlivá...

 

ale myslím, že autorka měla na mysli spíš dětský hračky... proč je tak oblíbenou hračkou právě medvídek, to už je myslím nad rámec této poznámky.

 

každopádně neposílal jsem ti to kvůli interpretaci, ale kvůli tomu, že tenhle text právě podle mě ani interpretovat nepotřebuje, je to všechno tak pěkně jasný, např. to "z pláče je vztek" je dobrej příklad něčeho co je řečeno přímo, a přitom mi to dobře utkví.

 

připomnělo mi to zvětšování a zmenšování Alenky, a ještě jednu knížku o Doře, kterou jsem jako malý chlapec četl. takže v něčem je to takový dětinský.


Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ariel
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter