Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 10.11.
Evžen
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
námluvy
Autor: Věza (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Cartman - 27.3.2008 > Tý vole, to je něco, ses asi posrala ne, radši už nefoť, nebo si to nech pro sebe
<reagovat 
 blode (Občasný) - 27.3.2008 > čtenář> To je nejlepší- psát takový poznámky jako "čtenář", pěkně anonymně. To ty si nech pro sebe tyhle urážky a jdi si léčit mindráky někam jinam.
<reagovat 
blode (Občasný) - 27.3.2008 > k fotce - dobrej námět, pobavilo, jen škoda pozadí
<reagovat 
....? (Občasný) - 27.3.2008 > >to tam musite u toho posezeni mit samej kurinec :)
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 27.3.2008 > PanDero> oni tam normálně nechodí, byli tam jen párkrát "na návštěvě", teď je tam už natřená podlaha, takže už tam mají zamezenej přístup úplně
<reagovat 
čtenář tuomas - 27.3.2008 > to je jasný, nenech se otrávit, pracuj na sobě a výsledek se jistě dostaví
<reagovat 
blode (Občasný) - 27.3.2008 > Nenech se odradit, každý nějak začínal (když se kouknu, co jsem fotila ještě nedávno-hrůza :-) ),já se taky pořád učím, nic nejde hned. Pořiď si literaturu, kupuj časáky o focení a hlavně zkus se na své fotky dívat cizíma očima - jestli by se ti líbily stejně, kdyby je dělal nekdo jiný. V začátcích to hodně pomůže, než začneš fotit pro sebe. Držím palce.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 27.3.2008 > blode> Děkuju za rady a hlavně za podporu. Většinou lidi jen haní, ale málokdo dokáže druhého povzbudit. Vím že ze mě (leč se snažím) nikdy dobrej fotograf nebude, tak to beru už tak trošku s nadhledem a s úsměvem. Říkám si, nemusím mít dokonalé fotky, stačí když třeba jednoho človíčka trošičku potěším, nebo alespoň "donutím" k úsměvu. I to je pro mě úspěch. Fotky (a i obrázky) vás ostatních tady na Totemu se mi moc líbí, užívám si jejich prohlížení...  
<reagovat 
 al-ash (Občasný) - 28.3.2008 > Věza> ale možná škoda toho přístupu, i když třeba takový nejsem, tak právě cílevědomost a snaha ukázat něco úžasného, zajímavého, pěkného, elegantního ostatním, ať už pro to abys zamachrovala (udělat z nicku "Věza" pojem;) ) nebo abys nadchla ostatní, vede k dobrým výsledkům:)
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 27.3.2008 > a kde je to skvělý pletivo, co? Tohle má dobrej námět a pohyb. Ale to pozadí... Nešlo by aspoň menší hloubku ostrosti? A asi spíš ty židle dál...
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 27.3.2008 > hloupy ivan> ba, ba, ty židle m tam taky štvou, ale vyfotila jsem to narychlo, když junák začal obkružovat tu svojí...
<reagovat 
 al-ash (Občasný) - 28.3.2008 > hloupy ivan> začátečníkům se vyčítá, že nepracujou s hloubkou ostrosti, ale ty kompakty to fakt neumí...holt tomu chce asi přizpůsobit focení a ani neuvažovat o tom, že by se dala využít malá hloubka ostrosti jinde než v "makru"
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter