Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 24.5.
Jana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Na smrt Rimbaudů
Autor: Zmýlená (Občasný) - publikováno 4.6.2002 (16:33:24)
 

Na smrt Rimbaudů

 

Prokletý koráb

opilých básníků

odplouvá do ticha

 

šestá smyslná

trochu zmatená

usychám



Poznámky k tomuto příspěvku
codiak (Občasný) - 4.6.2002 > Hm.Pěkné.
Body: 5
<reagovat 
bossini (Občasný) - 4.6.2002 > Krátké ale i mě se to líbí. Jen ten nadpis mě mate.
Body: 5
<reagovat 
Zmýlená (Občasný) - 4.6.2002 > Ten nadpis tam patří, ale pokud chceš klidně si ho odmysli a přeber si to úplně po svém, na to máš právo. Dík oběma.
<reagovat 
langueur (Občasný) - 4.6.2002 > S tím nadpisem úplně super :-)
Body: 5
<reagovat 
Hanele (Občasný) - 4.6.2002 > ...:)))
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 4.6.2002 > Velmi pěkné. :O)
Body: 5
<reagovat 
Kirké (Občasný) - 4.6.2002 > .. jako by Rimbaude navždy uzavřel cesty prokletců.. Ale jinak pěkné vdechnutí do ticha..
Body: 5
<reagovat 
Erikk (Občasný) - 4.6.2002 > kdyz uz jsem u tech rimbaudu, nemohl byste mi nekdo poradit, kde na ceskym netu najit sonet na chvalu zadku? (rimbaud a verlaine)
<reagovat 
stefan (Občasný) - 4.6.2002 > jo, sesta smyslna a sedma vlna.. to jeden nikdy nevi na cem je.. ale nejkrasnejsi byva prece "silena"...(sorry, to neni ale z "Prokletych"..)
<reagovat 
sanscoeur (Občasný) - 5.6.2002 > ...ano...
Body: 5
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 5.6.2002 > líbí :-))
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 5.6.2002 > Nechápu (?) nehodnotím.
<reagovat 
 Zmýlená (Občasný) - 7.6.2002 > KSTK> Tímto se veřejně omlouvám za svůj let mimo mléčnou dráhu a na usmířenou ti navrhuji přečíst si mou novou blbůstku, která je trochu jinšího ražení a V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ U NÍ NEDOPORUČUJI SNAŽIT SE COKOLI POCHOPIT ;-)
<reagovat 
Erikk (Občasný) - 4.6.2002 > kdyby rimbaud domyslel veskere dusledky sve poezie (jako ze se o nem budou psat takovyhle rikanky), pravdepodobne by nikdy nezacal psat. nebo by se vic postaral, aby jeho verse nebyly uverejneny... pax tecum, rimbaude, et dominus cum te.
<reagovat 
 Zmýlená (Občasný) - 7.6.2002 > Erikk> Jenomže Arthur už je bohužel nějakou tu dobu POST MORTEM a POST MORTEM NIHIL EST...A i kdyby ne, pochybuji, že jsem mu svou "říkankou" ublížila víc než když je pitván (za živa, pokud měl přece jen MORS IMMORTALIS) někde IN SCHOLÁ. Tak si to prosím, milovníku klasických jazyků, přečti ještě jednou s vědomím, že MALUM NULLUM EST SINE ALIQUO BONO.....tvoje Zmýlená (bohužel nevím, jak vytvořit adjektivum od IRRÁRE, tak vzdělaná zase nejsem ;-)
<reagovat 
nieboras.jan (Občasný) - 7.6.2002 > To už jsi byla pod vlivem absintu nebo ne?
Body: 5
<reagovat 
 Zmýlená (Občasný) - 7.6.2002 > black.prince> Až TAK prokletá nejsem, já radši gin s tonikem ;-) white.princess
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter