Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ložnice
Autor: tom24 (Občasný) - publikováno 30.5.2008 (20:59:47)
Navrh interieru loznice. Model: 3DS Max, Render: VRay.


Poznámky k tomuto příspěvku
tom24 (Občasný) - 29.5.2008 > Taky moje starsi prace...
<reagovat 
jarkakrej (Občasný) - 30.5.2008 > A Ty máš jakou?;o)
Body: 5
<reagovat 
pelvis (Občasný) - 30.5.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 30.5.2008 >
Body: 4
<reagovat 
kouzlo života (Občasný) - 30.5.2008 >
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 30.5.2008 >

1. polštáře vypadají trochu jako necky...:( 2. osvětlení...? 3. chybí mi "lampičky v hlavách postele"

 

docela mě ruší ta signatura...

 

ps: působí to dost umrtveně... nechtěl bych se v tom pokoji octnout


Body: 3
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 30.5.2008 > Líbí se mi postel s polštáři a chladivou dekou, ideální japonský styl, nikoliv na spánek, ale k odpočinku, relaxaci při poslechu hudby, pití čaje...Jinak nezaujalo...
Body: 3
<reagovat 
skold (Občasný) - 30.5.2008 > pruhy, ňáký obrazce na tapetě, či co to je, k tomu pseudoelegantní kolorovanost a západ slunce města. naprostý nevkus.
Body: 1
<reagovat 
 tom24 (Občasný) - 30.5.2008 > Karel M. a Skold> Nooo...kdyztak tem obrazcum se jinak rika pismo.Ale to jen tak na okraj....
<reagovat 
 skold (Občasný) - 30.5.2008 > tom24> Nezobrazil jsem si větší rozlišení. Inu, tedy písmo, resp., ještě přesněji řečeno, symboly (ale nebudu až tak sofistikovaný). To ještě dokresluje onen nevkus. Jak, proboha, můžeš spojit dohromady linky na podlaze, písmo na zdech a hodit tam naprosto nehodící se barvu a k tomu ještě připojit západ slunce? Vždyt je to nehorázný dyzajn chaos. Dobře, je to tvá starší práce, ale i další grafiky moc nevypovídají o tvém talentu/netalentu. Ale já nejsem študovaný estét, takže to ber s rezervou, ale nějaké to cítění od přátel kunzhistoriků snad mám. No, tož tak.
<reagovat 
 tom24 (Občasný) - 31.5.2008 > Karel M. a Skold> Tahle prace,je uz docela stara...defakto,jeden z mych prvnich pokusu v programu 3DS Max. Se spoustou veci co se tyka prelacanosti, celkove kompozice, barev a nejakeho designu...v tom musim souhlasit. Dneska uz bych to tak neudelal. Ale jsem rad za jakekoliv nazory, vcetne tveho.
<reagovat 
michalie (Občasný) - 31.5.2008 > Je to zajímavý,... ale vůbec ne můj vkus, osobně bych se tam necítila dobře...ale barevnost dobrá.
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 31.5.2008 > špatné myslím: modely skoro samé primitiva (základní tvary, nebo jak se tomu říká, u polštářů je vidět fakt hodně, jak nezvládáš-tehdy, kdyžs to dělal nezvládal udělat tvar s takovou geometrií, jakou bys asi chtěl) a pak taky materiály: deka aj polštáře skoro stejný materiál jako naleštěná podlaha, ten podstavec pod postelí a postel samotná: těžko říct jestli beton, nebo molitan nebo co
<reagovat 
Wchelonka (Občasný) - 1.6.2008 > Wow, tohle je odvaz hned bych to brala do svýho království.
Body: 4
<reagovat 
čtenář zástěna(fiala) - 1.6.2008 > přesně takhle si představuju lepší krematorium
<reagovat 
Věza (Občasný) - 2.6.2008 > to já bych jí klidně prubla  
Body: 4
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 5.6.2008 >

stěna s televizí je dost nevkusná....televize do ložnice nepatří....

levá polovina ložnice s postelí na mně dost zapůsobila, včetně oken...barevná kombinace moje oblíbená...lampičky u postelí chybí...ale asi je to pro lidi, co před spanim nečtou, ale čuměj na telku.....trochu mě znepokojuje ta lesklá podlaha, a roztřetěnej obrázek nad postelema je dost šílenej...., jako výtvarný počin to však působí celkem zajímavě...tak jakej bude obýváček?


<reagovat 
Čtenář - 5.6.2008 > mohlo by to fungovat. dobře udělané. kýč jak prase. mělo by to fungovat. jako zákazník bych to nedával. nechci za oknem ty oranžový hnusy, nechci bydlet v postapokalyptický krajině. a je to prázdný, jenže když tam cokoli přidám, rozbiju ti koncept: není to k bydlení. kde je noční stolek? kde je knihovnička?
<reagovat 
 čtenář fialovázástěna - 5.6.2008 > čtenář> na co knihovnička?...nebudeme si hrát na to..že někoho dneska zajímá literatura.....
já chci bar a velkej koš na odpadky
<reagovat 
veronik (Občasný) - 19.6.2008 > provedení ...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter