Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 10.11.
Evžen
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Utrhnu ti krovky!
Autor: Popelka (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
farišta (Občasný) - 13.6.2002 > bez rytmu, hloupé rýmy - lásku x sázku, krk x brk, děvky x krovky (oboje na tvrdý y). o obsahu ani nechci psát. nelíbí ani málo.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 13.6.2002 > Nemám nic proti vulgarismům, když se uměj použít.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 13.6.2002 > Nezlob se, sice se to rýmuje, ale rým není všechno, souhlas s Luckou.
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 13.6.2002 > ty asi nemáš rád holky...
<reagovat 
sill (Občasný) - 13.6.2002 > jedno slovo - BOŽE!
(a to píše někdo, kdo se k textům, co se mu nelíbí, nevyjadřuje...)
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 13.6.2002 > Strašlivej blábol... publikum se dá zaujmout i jinejma způsobama než takhle lacině a rádoby originálně. Navíc když si odmyslím ty výrazy, který chtějí přitáhnout čtenáře na vlně nonkonformity, je to básnička o ničem - jen ten poslední verš tam zní strašně srandovně :)))
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 13.6.2002 > Eh...nějak mi uniká smysl...buď nechápu tvoji genialitu nebo to je lacinej shit :o) Snad příště lepší.
<reagovat 
Zmýlená (Občasný) - 13.6.2002 > Prý se má nejdřív vždycky něco pochválit. Tak tedy, grafická úprava dokonale vystihuje báseň. (viz úplně první slovo)....jinak výjimečně souhlasím kompletně se všemi reakcemi nade mnou.
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 15.6.2002 > No, je to poněkud lacině vulgární, ale abych trochu rozčeřil opovržení, mě se to až tak hrůzné nezdá, neříkám, že tohleto je ono, ale že by to bylo tak úplně na šest pětek, to zase nééé!
<reagovat 
čtenář farářskej - 27.6.2002 > Máš recht, Kajmane... to je tak na osmdesát šest pětek.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter