Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Kurtizány z 25.avenue: Medium 2002
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 9.7.2002 (00:35:11), v časopise 18.7.2002

KURTIZÁNY Z 25.AVENUE Medium 2002 Sony/Bonton

Ač povážlivá většina hudbu ne zcela ignorující populace o Kurtizánách sotva slyšela, tahle na české rádiové luhy a háje příliš tvrdá skupina existuje už 13 let a nejlepší léta zažívala asi kolem první desky Ubiquity z 93. roku. Stále ještě porevoluční euforie, kluby natřískané, velká pohoda, ještě teď zatlačuji slzu v oku. O dva roky později druhá deska Strach, o další dva titul 2000?. A pak se po Kurtizánách víceméně slehla zem. Pravda, dokonce jsem je odchytil v pidi klubíku v naší zaprděné dědině, kde přišla rekordní návštěva asi 50 lidí, ale jinak spíše ticho po pěšině. Pidi klubík už dávno neexistuje, stejně jako Bunkr, Belmondo atd.
Ale kde se vzala, tu se vzala, na trhu je po pěti letech deska nová. Tomáš Vartecký, kytarista a producent, médii, jak už to tak bývá, registrovaný spíše jako přítel Anny K., si konečně našel čas a dal se zpěvákem Simonem, bubeníkem Vikingem a basákem Jirkou Tillem do kupy 38 minut nové muziky a nezanedbatelnou datovou „nadstavbu“, to vše pod názvem Medium.
Začnu od konce. CD ROM je jedním z nejlepších, co se na českých CD objevilo. Klip k Omylem, texty, pár fotek (ač poněkud okoralých, z 95. roku), hra, v níž si můžete zahrát na zvukaře a nazvučit „koncert“ skupiny, vše animované Maťem Mišíkem z Tata Bojs. Něco ve stylu Gorillaz, ač to páni neradi slyší.
Hudebně a instrumentálně je album na velmi solidní úrovni, což se dalo očekávat, nahrávalo se ve studiu Sono, což je záruka kvality. Jednotlivé skladby nejsou nijak složité, řízná muzika, refrén, drsný Simonův zpěv. První singl V peřinách není v tomto směru zrovna reprezentativním vzorkem, menší, nicméně pěkná úlitba rádiím. Na desce se mihnou coby hosté Robert Kodym a Daniel Landa (no hoši, fuj, kde ten se tam vzal?!), ale oba sotva zaslechnete a na trubku Jeff (Biograf Band).
Suma sumárum: není to špatná deska, jedna z nejpříjemnějších, co letos na českém plácku vyšly, poslouchá se fajn, s discmanem v kapse si budete broukat a podupávat, závěrečný Zajatec japonských ostrovů 2 je povedený nářez, ale něco chybí, aby to byla deska skvělá! Možná i anglický zpěv, ač Simon se snaží, seč to jde, ale to je možná jen má zaujatost…

 

undefined 

Kurtizány z 25.avenue



Poznámky k tomuto příspěvku
vrtusík (Občasný) - 9.7.2002 > Dobrá recenze. Dalo by se vytknout jedno slovo, které ji poněkud kazí, rád bych věděl i počet tracků a stopáž, ale jinak je to v pohodě.
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 10.7.2002 > Jo, to mas recht, chtel jsem to tam napsat, ale nejak jsem se k tomu nedostal :o) Dik
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter