Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Láska
Autor: Poseidon (Občasný) - publikováno 15.7.2002 (20:53:57)

Láska je slabost, slabost je smrt.

Vzdorujte jí!

Ke kříži přibiti prchavým citem.

V utrpení!

Kdo štěstí v ní hledá, krutě se spálí.

Dojde jen zhouby!

Tak nebuďte hloupí, braňte se, bojujte,

se svody té touhy!

Pokud však cítíte nutkavou potřebu,

oddat se jí.

Radu Vám dávám, nemyslet na lásku.

Myslet PRO NÍ!



Poznámky k tomuto příspěvku
Popelka (Občasný) - 17.7.2002 > Ahoj vládče všech moří,
chceš, abych reagovala na tuto básničku?
Nuže můj názor:
Hodí se spíš do - Básnického slova, než do klasického verše, sama o sobě za moc nestojí, i když je v ní zajímavý obsah. Mnoho lidí nezaujme, protože podobná všem ostatním na tohle téma.
Zapomíníš na to, že takových básniček bylo, je a bude napsáno neuvěřitelné množství, protože básničky se píší pro lásku či o lásce především. Pro tebe má možná neuvěřitelný význam, ale čtenářem nejsi ty.
Chceš, abych z ní našla hloubku tvých citů? - Jsem toho názoru, že v básni ji člověk najít nemůže. Možná ani z lidského jednání nepoznám, jak je kdo na tom, protože ne všichni jsou tak otevření. Láska je jen v některém z nás , je to bolest, kterou si "vychutnává" dotyčný dodna sám, a nebo je to krása rozdaná celému světu.
Najdeme ji ve vnějším světě, ale dozraje uvnitř, zraje jako víno do stádia, kdy ji pochopíme, kamž jsem asi ještě nedošla.
Ale pozor, je velmi pravděpodobné, že se mýlím. Jednou jsem četla odbornou psychologickou knížku o lidských citech. Psalo se v ní, že nejvyšší pocit - doprovázený halucinacemi a bludnými představami - láska - je víceméně psychickou nemocí, neboť není normální jít tak daleko, člověk si myslí, že je nekonečná, může přejít do těžké deprese - SKONČÍ - Platí jedno zásadní pravidlo - každý doopravdy zamilovaný si myslí, že neskončí.
Dodnes tomu nechci uvěřit. Jestli skončí, ztratím část sebe sama.
<reagovat 
Popelka (Občasný) - 17.7.2002 > Zkus si přečíst básničku Havran od Alana Edgara Poa. Je tak jiná a zvláštní. O lásce, ale je v ní rozehraná neuvěřitelná hra se slovy, má zvláštní děj a svou tajmeností si získává čtenáře. Tak pochopíš, že i kdybys napsal miliony basní o tom, jak to bolí, (předpokládám, že něco cítit musíš, když takto píšeš) nikdo a nic ti nepomůže, ani já se svou chabou kritikou.
Zdar a vydrž!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter