Zdá se mi, že ses nějak změnil – poslední dobou lásko moje bývalá Lidem se vyhýbáš ani se mnou už se nebavíš i když mám poslední dobou takový divný pocit, že nesleduje mě jenom můj stín a že ne jenom on přede mnou utíká – pokud své kroky obrátím jeho směrem To večer jdu domů V parku se něco stalo Všichni jak stádo v hrůze a se zvrhlou fascinací tu na něco civí Na to, co z té holky zbylo je mrtvá a na kusy rozřezaná Jak zvláštní, jak šeptají si lidi – p o v ě d o m ě a přece někdo z místa odchází Zrůdně a logicky myšlenka se mi vkradla je to jak nechtěné osvícení tak nejdřív jdu, pak běžím za tím člověkem – bez dechu do vedlejší ulice, do domu, do výtahu dveře se zavřely za tebou jenže ne úplně……… Prostor přede mnou se otevírá v té vteřině jak výkřik bez zvuku všechny prosby jsem vydechla……… Za dveřmi stojí známá postava a je celá od krve umazaná Jsi to ty Rychle šel tudy, cizí hlasy a kroky se sem blíží vstoupím do výtahu k tobě – má lásko pojedeme až nahoru náš pohled - můj zešílel před chvílí tím důkazem když koukám na tebe, do očí šílence cos to udělal............ Objímám tvé poskvrněné tělo od krve na těle a na obličeji jsem od tebe ušpiněná držíš mě v náručí tak vášnivě a vzlykáš mi do ucha: To ne já, je to tvoje vina, žes mě opustila lásko moje. ...a najednou vím, že než najdou si tě za pár okamžiků i mé tělo ještě mou krví ozdobíš - i když nechtěls jenže teď jsem tady a miluješ mě šíleně…
|