Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Oběd
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 30.7.2002 (16:57:08)

Sídlištní hospoda

Chodím na oběd do takové té sídlištní hospody, možná nějakou znáte z okolí od pohledu, těžko čekat, že tam zajdete. Tahle se jmenuje příznačně Skleník. Mám to do ní z práce přes ulici, stravenky tam berou a jídlo je slušné. Jíst se dá. A jak tak sedím, nevrlá, obtloustlá servírka kmitá s plným talířem tam,  s prázdným zpátky, zatímco vychrtlý hospodský, s nímž si každý tyká, odpovídá na mé "dík" za půlitr točené kofoly také "dík" (namísto prosim).
A jak tak čekám na ten svůj segedín, kochám se osazenstvem onoho podniku pro dolních pár miliónů. Parta upocených kopáčů, vesměs Rómů, civí na obstarožní televizi, zavěšenou u stropu, každý to zná, na níž běží Tour de France, a jejich "kápo" vyvaluje vskutku reprezentativní pivní břich na své letité montérky. Za mnou pár ztroskotanců cpe dvacky do "forbesu", upíjí k tomu pivo a naivně věří, že neodejdou švorc (odejdou..). Ženština v šusťákovce jakože adidas, paní vpravdě sídlištní, si zapaluje další Startku a halasně komentuje výkony druha u automatu.
Ááá, už se mi nese segedínek a servírka se dokonce usmála.

Ještě stále se na oběd převlékám do "civilu", abych si připadal víc jako "inteligent", ale je asi otázka času, kdy mě to přestane kvůli těm 100 metrům bavit a budu obědvat v montérkách jako všichno ostatní. Pak se definitivně zařadím!



Poznámky k tomuto příspěvku
Popelka (Občasný) - 31.7.2002 > čeho se bojí? Vždycky budeš sám sebou. Může být nepříjemné nosit špinavé montérky a chodit do zaflusané hospody, ale proč se toho až bát?
<reagovat 
Čtenář - 31.7.2002 > Já z toho mám až takový tísnivý pocit. A tohle že je život? Takhle ho lidi utrácí, v nějakém skleníku u bedny? Oběd v putyce v montérkách nebo kvádru, proč ne, zalítnout, proletět, hodit do sebe, zmizet. Ale tobě se tam podařilo dostat to setrvání včera, dnes, zítra, pozítří, furt, a z toho mě jímá hrůza.
Body: 5
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 31.7.2002 > ...Ten čtenář nahoře jsem já, a chci se podepsat.
Body: 5
<reagovat 
Tina (Občasný) - 1.8.2002 > Hezky napsane, je tam viditelny tvuj vlastni styl psani. Skoda, ze to nebylo delsi.(chapu, ze by to asi skoncilo rvackou)
Body: 3
<reagovat 
Tina (Občasný) - 2.8.2002 > Doufam, ze si to nepochopil spatne, chtela jsem jenom nastinit co by se v takovemto prostredi mohlo stat. Opravdu se mi ta proza libi.
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 2.8.2002 > To víš, že nepochopil :o) alo by se to rozepsat, ale byla to jen taková krátká "nouzovka", moc jsem si potřeboval zapsat, tak jsem to vzal hopem jako "jednoaktovku", o tomhle tématu (hospodský "folklór"), by se opravdu dala napsat celá kniha :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter